Dr_S Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Meeeeget pen bil! E30 coupe er noe av de fineste bilene overhodet! Kunne tenkt meg en slik selv. Utrolig fin! Hehe, har du ikke fin nok bil da? CSL er jo LITT råere enn en E30 da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 gratulerer med ett prakteksemplar av en bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 drit fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 black limited Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Nok en gang, takk for alle lykkeønskninger! Til kommentarene: - M-merket skal bort ja! - Pris: Selger ville ha 35' og det fikk han, og jeg fikk med en mengde deler jeg håper jeg ikke får behov for... - Skal ta godt vare på den, men den må nok tåle å gå på vinteren, den skal tross alt være dagligbilen min... Har riktignok kjørt FWD de siste årene på vinteren, men jeg har jo 2 andre biler med RWD, da, så jeg er ikke helt ukjent med konseptet... - Stolene i skinn blir nok sittende i bilen, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg må si at jeg snur meg heller etter en fin e30(som den 318is'en her) eller e28 langs veien enn nye BMW'er og Mercederser... Noen andre som er enige der? Jaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 DEN VAR STRØKEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Liker e30 best av alle bmw'er Drømmen er jo en m3 e30, men det er litt mye penger får en så gammel bil. Selv om den har lav km stand, er jo alt som sitter på bilen like gammel som bilen + at bmw har litt vel lav kvalitet når alt kommer til alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Lav kvalitet?Dette syns jeg trenger en forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 at bmw har litt vel lav kvalitet når alt kommer til alt. Lav kvalitet?????? hva!! forklar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Du snakker ikke dritt om det edleste av alle bilmerker ustraffet! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Skulle vi hatt en bil som gikk prikkfritt måtte vi nå bare ha kjøpt oss toyota alle sammen! Men er kjøregleden i bmw som er noe da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Alt er jo som kjent relativt, og hvis man sammenligner med Toyota og annet "Japan-schrott" med BMW, så har vel japsebilene et rykte på seg for å være mer driftsikker. Men før du kommer med slike bombastiske utsagn, så er det mange faktorer som spiller inn på levetid. Har man en BMW, så kjører man mer inspirert. Det fører til mer slitasje som igjen forkorter levetiden på slitedeler og motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Alt er jo som kjent relativt, og hvis man sammenligner med Toyota og annet "Japan-schrott" med BMW, så har vel japsebilene et rykte på seg for å være mer driftsikker. Men før du kommer med slike bombastiske utsagn, så er det mange faktorer som spiller inn på levetid. Har man en BMW, så kjører man mer inspirert. Det fører til mer slitasje som igjen forkorter levetiden på slitedeler og motor. Godt sagt.. De som kjøper div japse biler er en helt annen gruppe en de som kjøper BMW. Har følelsen av att de som kjøper BMW er mere opptatt av kjøreglede og ytelser, ergo så får kansje utstyret prøvd seg mere. .. Toyota og div anna ræl kjøper man jo bare for å kjøre fra A til B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 black limited Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Krehhhmmmt...jeg kjører da både BMW og Toyota (og Lotus) - alle inspirerende biler å kjøre, hver på sin måte. ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Krehhhmmmt...jeg kjører da både BMW og Toyota (og Lotus) - alle inspirerende biler å kjøre, hver på sin måte. ;-D Nå er ikke MR 2 den mest klasiske jappse bilen da og Lotus er tøøøft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå