Gå til innhold

Nybliven E30-eier

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nok en gang, takk for alle lykkeønskninger!

Til kommentarene:

- M-merket skal bort ja!

- Pris: Selger ville ha 35' og det fikk han, og jeg fikk med en mengde deler jeg håper jeg ikke får behov for...:-)

- Skal ta godt vare på den, men den må nok tåle å gå på vinteren, den skal tross alt være dagligbilen min...:-) Har riktignok kjørt FWD de siste årene på vinteren, men jeg har jo 2 andre biler med RWD, da, så jeg er ikke helt ukjent med konseptet...:-)

- Stolene i skinn blir nok sittende i bilen, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker e30 best av alle bmw'er :wink: Drømmen er jo en m3 e30, men det er litt mye penger får en så gammel bil. Selv om den har lav km stand, er jo alt som sitter på bilen like gammel som bilen + at bmw har litt vel lav kvalitet når alt kommer til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er jo som kjent relativt, og hvis man sammenligner med Toyota og annet "Japan-schrott" med BMW, så har vel japsebilene et rykte på seg for å være mer driftsikker. Men før du kommer med slike bombastiske utsagn, så er det mange faktorer som spiller inn på levetid. Har man en BMW, så kjører man mer inspirert. Det fører til mer slitasje som igjen forkorter levetiden på slitedeler og motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er jo som kjent relativt, og hvis man sammenligner med Toyota og annet "Japan-schrott" med BMW, så har vel japsebilene et rykte på seg for å være mer driftsikker. Men før du kommer med slike bombastiske utsagn, så er det mange faktorer som spiller inn på levetid. Har man en BMW, så kjører man mer inspirert. Det fører til mer slitasje som igjen forkorter levetiden på slitedeler og motor.

Godt sagt.. De som kjøper div japse biler er en helt annen gruppe en de som kjøper BMW. Har følelsen av att de som kjøper BMW er mere opptatt av kjøreglede og ytelser, ergo så får kansje utstyret prøvd seg mere. .. Toyota og div anna ræl kjøper man jo bare for å kjøre fra A til B 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...