M3cabriolet Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 når man har tre bmw'er, så gjør man det så enkelt at man kjøper seg VAG å bruke om vintern! vil ikke utsette bila mine for salta veier og det der... kom gjerne med kommentarer på hva dere synes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 grei vinterbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Meget pen! Likte spesielt felgene - nydelige og tidløse. Ekstralysene foran fremhever også den klassiske fronten og spoileren markerer slutten på en rett og slett utrolig gjennomført og stilig bil. Eh, grei vinterbil det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Meget pen! Likte spesielt felgene - nydelige og tidløse. Ekstralysene foran fremhever også den klassiske fronten og spoileren markerer slutten på en rett og slett utrolig gjennomført og stilig bil.Eh, grei vinterbil det ja. hmmm..... jeg aner et lite snev av sarkasme her.... hehe... nei, tingen er at det er en 1,8 liter, og den bruker derfor lite, det er nye vinterdekk på den, lite rust, helt og pent interiør, eu-ok, en del nytt, og jeg betalte 6000,- for den! så jeg er fornøyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Høres ikke ut som noe dårlig kjøp det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Meget pen! Likte spesielt felgene - nydelige og tidløse. Ekstralysene foran fremhever også den klassiske fronten og spoileren markerer slutten på en rett og slett utrolig gjennomført og stilig bil.Eh, grei vinterbil det ja. hmmm..... jeg aner et lite snev av sarkasme her.... hehe... nei, tingen er at det er en 1,8 liter, og den bruker derfor lite, det er nye vinterdekk på den, lite rust, helt og pent interiør, eu-ok, en del nytt, og jeg betalte 6000,- for den! så jeg er fornøyd... Helt og pent interiør? Og hvor har du så gjort av det pene interiøret da? Vinterbil med feilhjulstrekk er jo så kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 man kommer seg da litt greiere frem. bakhjulstrekk uten antispinn er ikke noen god vinterbil medminre du bare skal snurre rund på en parkeringsplass... 6000 er billig ... mye bil for pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 hehe... jaja, er jo flere måter å tolkte "pent interiør" men det jeg mente var at det ikke er utslitt og fillete.... og bilen klatrer fint på vinteren, men jeg mener at 320'n med diffbrems er likeså god! foretrekker bakhjulstrekk, men synes dette var et så bra kjøp at det ble feilhjulstrekk denne gangen! men det gjør ikkeno... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Ser ut som en helt knall vinterbil det der ja Har selv en 87 modell lancer. Funker som bare det på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Ser ut som en helt knall vinterbil det der ja Har selv en 87 modell lancer. Funker som bare det på vintern Min BMW brukes hver dag hele året rundt, men før i tiden hadde jeg ofte to biler (eller flere) på samme tid...f.eks en BMW E30 320i og en Land Rover Serie 3 88" 2,3...en Mercedes-Benz 190E 2,3 og en Ford Fiesta 1,1 Bravo...en Porsche 944 og en Peugeot 205 GTi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Har ikke helt bestemt meg enda om jeg kjøpe vinterbil. For tiden kjører jeg rundt i Jeep men den har jeg bare noen uker til. Enten kjøper jeg diffbrems og skinninteriør til e30en eller så blir det et 4x4 vrak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Ser ut som en helt knall vinterbil det der ja Har selv en 87 modell lancer. Funker som bare det på vintern Min BMW brukes hver dag hele året rundt, men før i tiden hadde jeg ofte to biler (eller flere) på samme tid...f.eks en BMW E30 320i og en Land Rover Serie 3 88" 2,3...en Mercedes-Benz 190E 2,3 og en Ford Fiesta 1,1 Bravo...en Porsche 944 og en Peugeot 205 GTi... Knall å ha en gammel, andre bil som en kan gi litt faen i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 ja, det er digg... kjenner at jeg slapper av selvom drittunga borti veien gjør klar en snøball når jeg kommer kjørende! og jeg trenger ikke lenger tenke på at saltet ødelegger bilen, eller at isklumpene slår borti frontfanger eller understell, og best av alt, jeg slipper å bruke så mye kilometer på tellern i bmw'ene på å kjøre om vinteren, kan heller bruke det på kosekjøring om sommern!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dryg Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Det er ikke noen vinterbil hvis den ikke har bakhjulsdrift!! Dette er forresten mitt første innlegg her,håper jeg kan få noen tips og kanskje en god latter her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 velkommen donald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå