KarstenJulius Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Hvis jeg skulle skrevet en tråd hver gang jeg pappa så måtte vi laget et eget forum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 http://finn.no/finn/car/object/;pdc=113 ... =87&page=3 Ikke touring men veldig fin og ganske ny bil til en meget god pris. ikke gått langt heller... Har tenkt å kjøpe den selv og har snakket med fyren som eier den og det virker som om han har litt peiling og har tatt godt vare på den... Har ikke vært å ett på den ennå da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Gratulerer.Prisene går bare nedovre så du får vel mere å velge mellom vis du venter litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Gratulerer så mye Jeg for min del hadde hvertfall satsa på en bil der du slipper å pelle av hjula på barnevogna for å få den inn, og der du slipper å stå med krumma rygg å lirke og lure. I den prisklassen der, så skal det da være mulig å få seg en brukbar E34 525 tds touring. Det er jo en ypperlig familiebil. Billig i drift, og går brukbbart. Og ikke minst så har du jo sekserlyden, selv om det er diesel. Jeg ble hverfall frelst, når jeg fikk høre 2,5 tds med chip, konfilter og effektanlegg. RÅ LYD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 \:D/ Gratulerer \:D/ E39 Sedan eller Touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Gratulerer så mye! Blir moro dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Grattis vordene far. Jeg hadde helt klar gått for Touring, men selvfølgelig så går det med sedan hvis man bare har et barn. Har selv to små(11mnd & snart 3år), bare vi skal noen timer på standa, så er touring'n klin full av div barneting . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Grattis vordene far. Jeg hadde helt klar gått for Touring, men selvfølgelig så går det med sedan hvis man bare har et barn. Har selv to små(11mnd & snart 3år), bare vi skal noen timer på standa, så er touring'n klin full av div barneting . Dere får vente med å blåse opp baderingene etc. til dere kommer frem til stranden så blir det sikkert litt ekstra plass i Touringen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Du sier no der E9 . Tror nok det hjelper nå etterhvert som gutta blir større. Men når de er små, så er det mye å ta hensyn til selv når man bare skal på stranda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 E39 touring må være et godt alternativ God plass og en bil som har relativt lite feil. En 520 er jo ikke akkurat en sportsbil, men nå må du jo prioritere litt anerledes... Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Grattis hva med cab`en min da. den er fin til en vordende far. Barna mine syns det er kjempe kult med cab ...barna mine og! Gratulere med familiemedlem i mai/juni!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Eg har snyltet på broren min som har a4 stasjons vogn, men til sommerehn spå blir det vel stasjons vogn på meg ogsp med 400 gamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå