Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Herlig at noen tør gå imot standardoppfatningen om hvordan en 5 serie skal se ut. Originalpolitiet hater den selvføgelig men jeg syned det er fint noen går mot strømmen og gjør som de selv vil og ikke somalle andre ønsker. På den måten utvikles bildesign. Stå på. Standard 5 serier er det nok av. Hadde det vært en M5 hadde jeg ikke bygget den om men de andre 5er utgavene er ikke fredet..

Hvorfor er en M5 fredet og f.eks ikke en 540i ?... :?

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fy fa.., den var rett og slett mishandla, styggere Bmw ska du leite lenge etter, synd at noen vil ødelegge biler på den måten.. :!:

Skrevet

ahh.. shoot me.. liker designet, men liker ikke lyktene.. bilen blir fett når den er ferdig. Man ser jo at det er en BMW men hvilken??? defenitivt en "headturner" den bilen der... er faktisk enig med Tam 100%.

Skrevet

Huff... det her er ikke akkurat min smak... Huff og huff så stygt... Men ser ut som om det er bra arbeid i det minste.. hadde du bare brukt kreftene på å lage noe bra :P

Skrevet

min mening er nå det at dette ble meget bra!! likte ikke fronten litt engang, men sider, og baken var snasen! men jeg synes det er feil bil å bruke som utgangspunkt... men... folk kan gjøre som de vil med sine egne biler, og dette kan bli bra når den har fått litt lakk o.l.

Skrevet

vær gang noen styler bilen sin masse blir det alltid bråk her.syns det er kult at folk prøver litt nytt jeg.men som sagt skiller man seg får man vel høre av orginal fansen.

Skrevet
vær gang noen styler bilen sin masse blir det alltid bråk her.syns det er kult at folk prøver litt nytt jeg.men som sagt skiller man seg får man vel høre av orginal fansen.

Dere styling-gutta vet da å fortelle oss "orginalfriker" hvor kjedelige bilene våre er også. Er ikke lurt å spytte i motvind ;)

Ellers, så har jeg sagt en gang før:

Ligger bilen til offentlig beskuelse på internet, så må bileier tåle å høre det som blir sagt om bilen. :roll:

Husk:

Noen liker dattera, noen liker mora, og noen liker jaggu begge deler.... :lol:

Skrevet

Liker litt custom jeg azz men fytti h.... da,har 5èr sjøl å kunne tenkt meg gjøre no uvanlig men ville aldri ødelagt den da :(

Men jøss bra noen gjør noe sånt ellers hadde alt sett likt ut,tenk åssen andre stylinger blei motatt av orginal frikere tidligere :D

Skrevet

Hehe!

Synes ikke fronten og sidene var så aller værst! mn bakenden synes jeg ikke noe om..Den blir ALT for kjedelig og det blir alt for store flater..Det burde vært et eller annet på bakluken...Kanskje et plexi-glass slik at du ser inn i bagasjerommet (regner med at det skal bygges heftig stereo) ..Kanskje et dårlig forslag , mn det bør være noe der :wink:

For min egen del, synes jeg at en e34 ikke skal rånes opp..Dette er en mer "classy" bil..

Jeg synes at m5 stylingen+v8panser er det som kler en e34 best (noe ac kan også være fint, mn rieger og seidl plast blir som oftest bare stygt)

Stå på og lykke til med prosjektet!!Det er bra at folk går nye veier

Husk å oppdater med bilder etter lakkering! :wink:

Skrevet

Skulle hatt original front, og gjort noe "annet" med bakenden.. breddinga var tøff... og så e FEIT farge med myemye!! perlemor og 19" felger med BREI kant:):)da tror jeg den kunne ha blitt rå;) og seff STOR maskin, kan tenkes at det er en 518i (typisk for plastikkbiler egentlig :D )

Skrevet

Hvorfor er en M5 fredet og f.eks ikke en 540i ?... :?

Mulig jeg tar feil men jeg tror da M5 er mer sjelden enn en 540. Er ikke fan av å bygge voldsomt om på biler produsert i lite antall da jeg synes det er ok å ha noen av disse slik de kom fra fabrikk av rent motorhistoriske grunner. Er de derimot masseprodusert i mange 10 tusen eksemplarer spiller det ingen rolle da det alltid er noen originale som ikke blir ombygget.

Skrevet
Hvorfor er en M5 fredet og f.eks ikke en 540i ?... :?

Mulig jeg tar feil men jeg tror da M5 er mer sjelden enn en 540. Er ikke fan av å bygge voldsomt om på biler produsert i lite antall da jeg synes det er ok å ha noen av disse slik de kom fra fabrikk av rent motorhistoriske grunner. Er de derimot masseprodusert i mange 10 tusen eksemplarer spiller det ingen rolle da det alltid er noen originale som ikke blir ombygget.

Det er i og for seg et poeng, men hva så med f.eks en teknisk bra E30 325i ? ...det er ikke for mange igjen av de heller... :-k

Skrevet

Tror faktisk at de fleste (unntak finnes alltid :) ) som planlegger en radikal ombygging av en E30 325 ikke starter med å kjøpe en kostbar strøken 325 for så å rive den helt i filler for så å bytte ut masse deler. Er lettere å starte med en sliten en da en skikkelig ombygging ofte blir ganske omfattende. (de få bra 325 jeg har sett som er helt teknisk strøkne er dyre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...