Wunder Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hei jeg vil gjerne koble på en sub med forsterker til mitt orginale anlegg. Er det mulig og tappe høytalersignalet rett fra bakhøytalerne (mens de fortsatt er koblet til) til spk. input på forsterkeren? (JBL GTO 75.2) som skal drive bassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 hvorfor ikke bare dra phonokabler bak da? åhå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Fordi det er et orginalt anlegg i en E39 og der er det ikke noen Phono kontakter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Det funker det. Bare å ta signaler fra bakhøyttalerne og sende de til forsterkeren via en høy-/lavnivå konverter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 79.90 på biltema! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Og hvorfor det Mr.Nautilus? Han har jo Hi-In. trenger ikke converter da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 funkar fint...eg gjer det på min. Tappar bakhøgtalarar til aktiv sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Og hvorfor det Mr.Nautilus? Han har jo Hi-In. trenger ikke converter da vet du Har ikke peiling på JBL. Fleste merkene vi selger har sluttet med det. Kjøpte en på tema her om dagen så jeg var litt stolt over å huske prisen! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 ok da har jeg fått svar. Skal legge om anlegget til helgen. Har blitt en jævel til å strippe dørene foresten hehe Noen som vet noe om de orginale delefilterne som står i døra på E39? Duger de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Jeg har gjort dette på min E-39 og er fornøyd med resultatet. Du må ha en convertor til "vanlige" forsterkere, dette trenger du selfølgelig ikke hvis du har en forsterker som håndterer høynivå inn. Denne convertoren er en boks som har phono ut og seks ledninger ut av, altså har du tre forskjellige steder og hente signaler til en ekstra forsterker!=) Strømmen ligger jo klar på høyre side bak så det er jo bare morro! Driver 2 stk 12" i min E-39 dette fungerer som sakt veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå