SeT Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Haha.. herregud.. Litt ot: Begynt med dobbelposting for å få opp antall innlegg?:D Hahaha! Tenk viss raketten hadde blitt fyrt opp og han hadde fått fliser i rævva av pinnen! Kunne vært mye værre det!!!:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Dobbel AU! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Haha.. herregud.. Litt ot: Begynt med dobbelposting for å få opp antall innlegg?:D Hahaha! Tenk viss raketten hadde blitt fyrt opp og han hadde fått fliser i rævva av pinnen! Kunne vært mye værre det!!!:D:D He he Hadde vært no dritt det ja *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Det er vel noen som kjente de smellene der en stund ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Han burde jo jaggu ha skjønt at det der gikk til h...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hehehehe... det der gjorde ikke så rent lite vondt kan jeg tenke meg, men du verden så morsomt for oss andre... Det er egentlig utrolig at noen kan være så lite forutseende og lite reflekterte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Skikkelig "wizkid" han med raketten der ja.. Og jeg må bare få si at utrolig mange av dem som ble angrepet i den People vs Animals videoen fikk akkurat som fortjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ihvertfall de som driver med tyrefekting.Syns det er forkastelig at folk kan more seg med at dyr blir plaget jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Man skal ikke kødde med dyr. Da ber man om det. Dyr reagerer bare. Derfor er det din egen jobb å ikke vær inntrengende eller truende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Idiot kaller jeg det,rimelig trang i avfalls dumpen og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Det var åsså en måte å gå inn i det nye året . Ræwa mi ler av han der . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå