Trotto Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Unnskyld meg men er det ikke selveste BMW selv som står bak denne kreasjonen? Bare jeg som har fått med meg dette? BMW Art Cars finner vi her. Ser ikke den over her - men det kan jo hende likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Uæaaeaøaøaøa!! Unnskyld meg men er det ikke selveste BMW selv som står bak denne kreasjonen? Bare jeg som har fått med meg dette? Jeg leste hvertfall om disse bilene for mange år siden. Var noen M3 E36 som BMW fikk en kunstmaler til å dekorere. De ble også ribbet for interiør og satt inn bur husker jeg. Litt morsomt at det dere tror er jalla styling er faktisk BMW som står bak. Det er nok denne du tenker på, dekorert av Sandro Chia: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Håvard ///M3 er enig med alle dere som synes dette er fælt,med unntak av bilen rett over...den er rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Den var ialle fall den som var penest av di bildene som har kommet fram til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Artcars til BMW er verdenskjent og det er kanskje ikke så rart.. Er heller ikke tilfeldige biler som er malt. Det er vel stort sett det værste av det værste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Den kjente engelske moteskaperen Paul Smith har også en "artcar" på samvittigheten...et spesielt konsept mener nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Artcars til BMW er verdenskjent og det er kanskje ikke så rart.. Er heller ikke tilfeldige biler som er malt. Det er vel stort sett det værste av det værste.. 525i er jo et skikkelig råskinn ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Den kjente engelske moteskaperen Paul Smith har også en "artcar" på samvittigheten...et spesielt konsept mener nå jeg... Med gode priser på tape fra 3M skulle jeg nok klare å komme temmelig nært resultatet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Artcars til BMW er verdenskjent og det er kanskje ikke så rart.. Er heller ikke tilfeldige biler som er malt. Det er vel stort sett det værste av det værste.. 525i er jo et skikkelig råskinn ja... Uups.. men mange ev de er da.. 525'n er vel lam i fåreklær den da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 http://forum.zatzy.com/showthread.php?t=236191 Må vel kanskje være bruker for å se det Orker ikke å legge bildet på photobucket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 http://forum.zatzy.com/showthread.php?t=236191Må vel kanskje være bruker for å se det Orker ikke å legge bildet på photoshop Hjulbuelister på en E-39 . Det er vel 15- 20 år siden hjulbuelister var in . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Ææææh, blir helt dårlig av å se sånt som det her Enkelte skulle vært fratatt retten til å kjøre BMW... Og dette ER jo ikke engang en BMW Jo, desverre.. det er en moddet e34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Ææææh, blir helt dårlig av å se sånt som det her Enkelte skulle vært fratatt retten til å kjøre BMW... Og dette ER jo ikke engang en BMW Jo, er nok det, dessverre... Etter å ha hatt en E34 i garasjen i 8 1/2 år burde jeg være i stand til å kjenne dem igjen selv om de har fått på seg så mye dritt som denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 synes den bimmeren med custom paint job var litt fet jeg hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 enkelt folk skulle hatt juling.. Spesielt de med Acuran og Kiaen... De andre hadde om ikke noe annet en BMW i utgangspunktet selv om de hærpan sønder og sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå