Fredrik Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Så da må man først finne ut om kjæresten er pen? Hmm. Hehehe...det er akkurat det poenget som gjør historien litt morsom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 ..legg ut bilder så kan forum avgjere om det var vellykka! skal prøve å knipse noen litt frekke bilder når hun har det på, siden hu liker seg så godt foran kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Så da må man først finne ut om kjæresten er pen? Hmm. Hehehe...det er akkurat det poenget som gjør historien litt morsom... Mer om eksakt når pene piker/kvinner er pene iht St. Andrews Universitet i England. ... http://www.aftenposten.no/viten/article1147927.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Mer om eksakt når pene piker/kvinner er pene iht St. Andrews Universitet i England. ... http://www.aftenposten.no/viten/article1147927.ece Det var slettes ikke mye forskjell der. Må nesten påstå at jeg hadde strøket hvis det var en test hehe !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Mer om eksakt når pene piker/kvinner er pene iht St. Andrews Universitet i England. ... http://www.aftenposten.no/viten/article1147927.ece Det var slettes ikke mye forskjell der. Må nesten påstå at jeg hadde strøket hvis det var en test hehe !! Det er faktisk litt artig at du nevner det...jeg så med en gang at det var det første bildet og madammen spottet også det første bildet med en gang. Det er imidlertid et eller annet med lyset i bilde nr. to som nesten ødelegger testen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Syns hun ser mye blekere ut på det nederste bildet. Å være blek er jo ikke akkurat et tegn på at man er frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Hun nederste såg nermes litt syk ut.. sikkert fordi hun var veldig blek.. Mens hun øverste såg frisk og pen ut...hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 det er dårlig med negle-salonger her på landet,men bodyshop ide`en din var god men undertøy da? er det en vinner? Viss du vet riktig størrelse...og vet hva hun liker DA er det en vinner..så du bør være ganske sikker i din sak for å skåre på den Feks viss hun altid bruker push-up, og du kommer med en uten, så har du dummet deg ut hehe... må undertøy nødvendigvis alltid være truse+bh? eller funker det med Body? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 det er dårlig med negle-salonger her på landet,men bodyshop ide`en din var god men undertøy da? er det en vinner? Viss du vet riktig størrelse...og vet hva hun liker DA er det en vinner..så du bør være ganske sikker i din sak for å skåre på den Feks viss hun altid bruker push-up, og du kommer med en uten, så har du dummet deg ut hehe... må undertøy nødvendigvis alltid være truse+bh? eller funker det med Body? Heheh...viss det er undertøy som faktisk skal brukes til daglig, så er det bh/truse/string... Men viss det skal brukes til hjemmekos en kveld så er vel de fleste andre alternativer åpne Kommer an på formålet ditt....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Fordelen med å kjøpe undertøy er jo at man egentlig kjøper det til seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Kontanter upakket rett i labben gjør altid susen... Prøv det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Fordelen med å kjøpe undertøy er jo at man egentlig kjøper det til seg selv... Bra jeg ikke er alene om å kle meg i dame undertøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 Kontanter upakket rett i labben gjør altid susen... Prøv det.. vel,jeg føler at kontanter og gavekort blir det samme.. "jasså,jeg er bare vedr 750 kr jeg ja... no sex for you i natt..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Fordelen med å kjøpe undertøy er jo at man egentlig kjøper det til seg selv... Bra jeg ikke er alene om å kle meg i dame undertøy HAHAHAHAHAHAH men da blir det vel undertøy til dama da eller noen velvære produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Fordelen med å kjøpe undertøy er jo at man egentlig kjøper det til seg selv... Bra jeg ikke er alene om å kle meg i dame undertøy Hehe. Fryktet den, men orka ikke redigere! Tenkte såklart på å se sin egen lekre dame i lekkert undertøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå