j0lle Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Kom over denne på finn.no http://finn.no/finn/car/object/;pdc=113 ... =17&tot=28 Dette vil jeg si er drømmen min. Det er noe spesielt med compact designet, og når man endelig blir kvitt den kjipe 4ern blir det bra.. Syntes prisen derimot er noe stiv. En pen 95 / 96 Compact får man da i dag til sirkus 70k og motor til noen kroner.. Et stykke igjen til 270k da mmm.. Det er lov å drømme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Denne såg feit ut jaaa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Liker den diskret looken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 ligner fælt på den vi hadde innom på jobben i fjor, i såfall en meget fin bil !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Såg tøff ut den ja..likte rattet og setene..bror min har akkurat kjøpt seg slike seter i helskinn og eg er vanvittig misunnelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 En meget fin bil, men den er alt for dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Hvis det er en proff ombygd bil så syns jeg prisen er grei jeg.. Må jo tenke på att compack er en 1,6 liter stort sett. Hvis man skal tenke sånn så koster jo ikke 316 e-36 coupe i fra 1993 stort mere enn 50000kr heller da. og m3 kommer på mellom 200 og 290 tusen en plass. Jeg også liker compack karoseriet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 likte ikke compact bilene, men den fikk meg til å tenke på noe annet. fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Prisen var ikke så gal. Husk at dette er ikke en tullingskrudd bil i en skrotmoe garasje. Hadde den vært det,så kunne man prutet ganske hissigt på prisen Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Så ut som en flotters bil det der. Prisen er også helt grei. Betalte godt over 70000 for min jeg, og det er jo også en 316 egentlig. Kunne tatt noen av delene på den der og satt på min ja.. Akslingene kunne jeg godt tatt. Kanskje motoren også og satt på kompressoren på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Blei forelska nå.. Hvor mye vil det koste for komplett understell, bremser, motor og kasse? Sirkus.. Dette finner man jo billig på mobile.de men prega mine mangle tysk kunnskaper skjønner jeg ingen verdens ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Misliker igrunn compact, men den var pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Blei forelska nå.. Hvor mye vil det koste for komplett understell, bremser, motor og kasse? Sirkus.. Dette finner man jo billig på mobile.de men prega mine mangle tysk kunnskaper skjønner jeg ingen verdens ting.. For alt det du skulle ja, godt over over 100k. Tipper du ikke kommer langt med det heller. Kommer fort på mye mer enn det man egentlig hadde regnet med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Oooh...den var ikke feil nei ;) Skulle gjerne ha rullet rundt i den... Men siden vi snakker om pris, så ga jeg 90K for min..og det er jo bare en 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Oooh...den var ikke feil nei ;) Skulle gjerne ha rullet rundt i den...Men siden vi snakker om pris, så ga jeg 90K for min..og det er jo bare en 316i Samme pris som jeg gav for samme bilen Håper jeg bare engang jeg får nok spenn til å bygge litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå