SteffenM2 Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 kan du f.eks legge til M2 på slutten av navnet mitt? Hadde vært litt bedre.. eller blir dette bare dumt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Kunne kanskje heller ha sendt ein pm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 kan du ikkje bare gå inn profilen og gjøre det selv da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 kan du ikkje bare gå inn profilen og gjøre det selv da? Det går ikke ann å endre brukernavnet selv på profil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Det gikk an før, innbiller jeg meg. Jeg hadde ihvertfall ikke "Erik E46 Einum" fra starten av... Uansett, send en PM til Gunnar: http://www.bimmers.no/privmsg.php?mode=post&u=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Stemmer at det gikk før. Jeg sperret for det siden det ble for mye rot når folk endret brukernavn i hytt og h......, uten at det var mulig å se hva de het før. Men byebye Steffen og Welcome SteffenM2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 *puh* Da fikk jeg bekreftet at husken min henger noenlunde på greip ihvertfall! Gunnar, forvent deg PM ved evt. bilbytte (annet karosseri) fra meg da... God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 I will! Må egentlig si at jeg synes det er utrolig mange som velger idiotiske kallenavn, uten at ditt er det. Du har jo tross alt navnet ditt i det. Tenker mer på '320i', '528iE39' og andre i den stilen som jo er fullstendig ubrukelige. Ingen husker jo igjen hvem man var (har ikke sjanse til å skille alle som har slike nick, mens de med "skikkelige" nick husker jeg de aller fleste av), og bytter man bil er de avlegs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 .. og x antall kombinasjoner over "bmw" og "bimmer". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 det er greit og finne eit litt unikt nick, som feks hagenisse glemmer eg aldri! eller ettertenning er vel greit og huske også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 De som kaller seg 325i eller 318i...så bytter de bil..."HJELP!! Må ha nytt nick!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Hmmm...jeg burde vel egentlig finne et nytt nick, men nå har jeg vært med så lenge at folk sikkert kjenner meg igjen allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Ditt skiller seg i det minste litt ut, Fredrik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 men siden den godeste Marion oxo har funent ut at Raven var et kult navn så ble det ikke så morsomt lengre... sukk jeg blir mobbet.. Får vel bare håpe hun forsvinner litt etterhvert.. jeg hadde navnet før henne ihvertfall. Og til alle dere som har tenkt tanken, NEI! jeg er ikke fan av Marion.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Halveis OT: Gunnar: hvordan går det med galleriet? Altså... muligheten for å få galleriplass her igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå