Gå til innhold

Happy day!

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Noen biler i bladet som kom i dag som tilhører noen medlemmer her da??

Leste i bladet å nå kommer bmw med bensinturbomotorer....nei å nei!!!

Mine biler er med!

Riktignok kom ikke godbilen så veldig godt med (E30). Den står parkert sammen med JKs M5 (E28) og Jonny Skrivarhaugs X5 (GS-sjefen) utenfor de nye lokalene til GS. Husker ikke sidetallet.

Den andre bilen derimot har fått et helsides oppslag - side 10/11!!! Dette gjør opp for at E30en ikke kom med :D

Bildet er tatt på Rudskogen tidligere i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det etterlyser jeg og! en komplett liste over steder med rabatt!vet bare om en i bergen,der jeg har 10% rabatt på dekk og felger

Det er jo ikkje akkurat ein rabatt som BMWCCN bør skryte av. 10% får jo du berre du spør kva dekket kostar. Og smilar du litt i tillegg så får du 30% rabatt. Har aldri høyrt om nokon som har kjøpt dekk til "fullpris".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter igrunnen ikke at dekkforhandlerne får lov å holde på slik. Det står jo konstant "TILBUD" hos alle sammen, og standardprisen er "villedende" -30%. Man tror kanskje man har fått godt tilbud, men det er jo bare bullshit. Hos den ene Superdekk-sjappa jeg var innom hadde de liksom kampanje, skulle ha sommerdekk til Sportagen. Spurte om de hadde noe godt tilbud. Hun bak disken tok opp den samme gamle blekka som de alltid bruker, sikkert noe Superdekk-prisliste. Vel, der var prisene _trykt_ med 30% rabatt, og det var også prisen hun gav meg i "kampanjetiden", aaaakkurat den samme som hele året ellers. Sleipere drittbransje enn mobiltelefonbransjen. Jeg gikk bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det etterlyser jeg og! en komplett liste over steder med rabatt!vet bare om en i bergen,der jeg har 10% rabatt på dekk og felger

Det er jo ikkje akkurat ein rabatt som BMWCCN bør skryte av. 10% får jo du berre du spør kva dekket kostar. Og smilar du litt i tillegg så får du 30% rabatt. Har aldri høyrt om nokon som har kjøpt dekk til "fullpris".

har fordklubben so forbanna mykje meir rabbatta då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekkbransjen er råtten ja. har 45% rabatt på dekk og 40% rabatt på felger via jobben.. dro innom og hørte på 2 nye dekk, ikk en pris og så sa jeg at jeg hadde sånn avtale via jobben blablabla? joda da kunne jeg å høre at "du har allerede ått like bra rabatt på disse dekka"..

og dette er det mange lere som har opplevd!

bare lureri hele greia jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal eg ikkje beskylde dekkbransjen for noe. men la oss si at eg selger en sub som egentlig skal koste 1000 kr, og skrur opp prisen til 2000 kr, når kunden ringer så sier eg at du skal få den til halv pris, dvs 1000 kr og kunden tror at han har gjort et kjempe kjøp.. tror det er noe slikt som foregår i dekkbransjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange varianter av denne teknikken og en av de absolut frekkeste kom jeg ut for her i Danmark for en 7-8 år siden. Vi var på vei til byen Grenå og Kattegatcenteret (et stort akvarium med haier, rokker etc.)...og på veien stoppet vi ved en bensinstasjon for å kjøpe en halv liter brus. Jeg så på et tilbudsskilt at de solgte en halv liter brus for 10 kroner, hentet brusen i kjøleren og gikk til kassen. Etter litt om og men (fyren var bl.a en kort tur ut til bensinpumpene) var det min tur...og fettpukken bak kassen fortalte meg at brusen kostet 20 danske kroner. Jeg snudde meg rundt og pekte på tilbudsskiltet og sa et den koster 10 kroner. Han sa at siden jeg var norsk og siden nordmenn var kjent for å ha mye penger kostet brusen 20 kroner... :shock: Jeg spurte om han var alvorlig...det var han...og jeg behøver vel ikke å fortelle at jeg ikke kjøpte brusen... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange varianter av denne teknikken og en av de absolut frekkeste kom jeg ut for her i Danmark for en 7-8 år siden. Vi var på vei til byen Grenå og Kattegatcenteret (et stort akvarium med haier, rokker etc.)...og på veien stoppet vi ved en bensinstasjon for å kjøpe en halv liter brus. Jeg så på et tilbudsskilt at de solgte en halv liter brus for 10 kroner, hentet brusen i kjøleren og gikk til kassen. Etter litt om og men (fyren var bl.a en kort tur ut til bensinpumpene) var det min tur...og fettpukken bak kassen fortalte meg at brusen kostet 20 danske kroner. Jeg snudde meg rundt og pekte på tilbudsskiltet og sa et den koster 10 kroner. Han sa at siden jeg var norsk og siden nordmenn var kjent for å ha mye penger kostet brusen 20 kroner... :shock: Jeg spurte om han var alvorlig...det var han...og jeg behøver vel ikke å fortelle at jeg ikke kjøpte brusen... :evil:

fyfaen tror eg hadde denga han med brusen og stappa 10 kroningen langt nedi halsen på han! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fordklubben so forbanna mykje meir rabbatta då?

Er ikkje vitsi og dra FMCN inn i dette her. Har ingenting med dette og gjere. Les litt kva dei andre skriv. Men FMCN har rabattavtaler hos dekkforhandlere og. Men det er vel den same gamle "30%" rabatten som alle får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...