SteffenK Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Tenkte jeg skulle lage en tråd der man kan beskrive hvilken kjørestil man har. Er du en værsting? Kjører du altfor fort hver dag? Eller holder du sånn ca fartsgrensen sånn ca hele tiden? Eller er du midt i mellom disse to? Her vill jeg gjerne at folk skal være dønn ærlige, og også at ingen kommer med moralprekener hvis noen fremstår som "værstinger". Jeg for min egel del må vell kalle meg en værsting. Jeg sliter med farten og vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Går ytterst sjeldent en dag uten at jeg passer 140 km/t. Greier ikke å holde meg. Får håpe det kommer seg med åra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 hehe godt vi er 2 da steffen .. men kommer vel med åra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Midt i mellom, vil jeg si. Noen dager må man bare kjøre på litt ekstra, men jeg holder meg innen fornuftens rammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 50sone ligger i 60, 70sone ligger i 80, 80 sone ligger i 100, 100sone ligger i 120, med engang jeg er utafor norge, så er det maks fart,bruker blinklysa aktivt,forbikjører biler ofte,tar svinger i høy fart, men er verre enn kjerringer i vintern, passer på veldig mye da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Jeg er av den typen som holder grensa, stortsett alltid... Frua derimot er helt den motsatte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Hmm... ville vil kansje også plassere meg selv sånn midt på treet.... ikke det at bilen min er noen racerbil men Kjører forresten alltid rolig i tettbygde strøk der det løper unger etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Ja, må si meg rimelig enig med T.A.S der, er nok en plass midt i mellom men har en tung gassfot ut på motorveien Har mista lappen 1 gang før og vet hvordan det var, så gjør ikke noe sånt igjen. Drit kjipt å gå uten lappen, og begynne å ta buss igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 JA har hatt go fart, vet i hvert falll at nåla fungerer opp til 200km/t Er en aktiv forbikjører også, men det er jo alle medtrafikanter vant med å se hekken til en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Svært rolig. Holder fartsgrensen der det er lurt. Kjører skjeldent fort egentlig siden jeg ikke har en bil som er rask. Toyota Yaris huff !! Men får jeg en BMW så blir det vel kanskje en eller to "førstemann ut av krysset". Kort summert: Liker å ta det med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 jeg er midt på treet. ryker lappen, ryker jobben! Er i samme situasjon.... MEn kjører kanskje litt utenfor fornuft inni mellom. Selv om bane-kjøring er den beste løsningen på problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 må vel si jeg att jeg er litt på grensa til ett råskinn.. Tror jeg kunne ha mistet lappen hver dag Får håpe det kommer seg med alderen ( er 30 Nå) så det ser dårlig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 ein typisk 10 over -billist! Køyrer det eg vil kalla sportsleg/effektivt..skjeldan mindre fart i svingane enn på strekkene, lagar ikkje kø som nummer 2 bil, og slepp dei i 140 forbi... Litt som T.A.S ....uten lapp ein umogeleg kvardag i distriktet. ..og ja farten kjem seg med åra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 Ja, det er lett å bli vill i trusa når man er 18 å kjører bmw Regner med de fleste kjørte ganske hardt når de var 18 og rundt den alderen, kanskje ikke alle, men de fleste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 Grunnet bilen jeg bruker nå om dagen(amazon)så går det bare litt fort.Glad i en sladd i ny og ne for det da.Rask bil gjør meg til en tulling.Og det ser ikke ut til at det blir bedre med alder`n(26nå).Har mistet lappen 3 ganger,men bare fått 1 fartsbot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 3, 2005 Share Skrevet November 3, 2005 ein typisk 10 over -billist! Køyrer det eg vil kalla sportsleg/effektivt..skjeldan mindre fart i svingane enn på strekkene, lagar ikkje kø som nummer 2 bil, og slepp dei i 140 forbi... Jeg er også en typisk 10 Km/t over -bilist, men overhode ikke i Norge og ikke i under 80 Km/t soner her i Danmark. Grasatkjørere og pushere slipper jeg galant forbi...gjerne i uoversiktlige svinger og bakketopper, mens jeg selv bremser rett etter at de er forbi... Ellers...110 Km/t går i 120 Km/t og 130 Km/t går i 140 Km/t her i Danmark. Det er ca. 170 Km til Tyskland/Autobahn og hvis forholdene er forsvarlige kjører jeg det remmer og seler kan klare der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå