Gå til innhold

Hvilken kjørestil har du?

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en tråd der man kan beskrive hvilken kjørestil man har. Er du en værsting? Kjører du altfor fort hver dag? Eller holder du sånn ca fartsgrensen sånn ca hele tiden? Eller er du midt i mellom disse to?

Her vill jeg gjerne at folk skal være dønn ærlige, og også at ingen kommer med moralprekener hvis noen fremstår som "værstinger".

Jeg for min egel del må vell kalle meg en værsting. Jeg sliter med farten og vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Går ytterst sjeldent en dag uten at jeg passer 140 km/t. Greier ikke å holde meg. Får håpe det kommer seg med åra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

50sone ligger i 60, 70sone ligger i 80, 80 sone ligger i 100, 100sone ligger i 120, med engang jeg er utafor norge, så er det maks fart,bruker blinklysa aktivt,forbikjører biler ofte,tar svinger i høy fart, men er verre enn kjerringer i vintern, passer på veldig mye da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært rolig. Holder fartsgrensen der det er lurt. Kjører skjeldent fort egentlig siden jeg ikke har en bil som er rask. Toyota Yaris huff !!

Men får jeg en BMW så blir det vel kanskje en eller to "førstemann ut av krysset".

Kort summert: Liker å ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ein typisk 10 over -billist!

Køyrer det eg vil kalla sportsleg/effektivt..skjeldan mindre fart i svingane enn på strekkene, lagar ikkje kø som nummer 2 bil, og slepp dei i 140 forbi...

Litt som T.A.S ....uten lapp ein umogeleg kvardag i distriktet.

..og ja farten kjem seg med åra!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnet bilen jeg bruker nå om dagen(amazon)så går det bare litt fort.Glad i en sladd i ny og ne for det da.Rask bil gjør meg til en tulling.Og det ser ikke ut til at det blir bedre med alder`n(26nå).Har mistet lappen 3 ganger,men bare fått 1 fartsbot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ein typisk 10 over -billist!

Køyrer det eg vil kalla sportsleg/effektivt..skjeldan mindre fart i svingane enn på strekkene, lagar ikkje kø som nummer 2 bil, og slepp dei i 140 forbi...

Jeg er også en typisk 10 Km/t over -bilist, men overhode ikke i Norge og ikke i under 80 Km/t soner her i Danmark. Grasatkjørere og pushere slipper jeg galant forbi...gjerne i uoversiktlige svinger og bakketopper, mens jeg selv bremser rett etter at de er forbi... :twisted: Ellers...110 Km/t går i 120 Km/t og 130 Km/t går i 140 Km/t her i Danmark. Det er ca. 170 Km til Tyskland/Autobahn og hvis forholdene er forsvarlige kjører jeg det remmer og seler kan klare der... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...