Gunnar Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Flott bilde ja. Men må si jeg liker den enda bedre med krysseik-felgene (se de to midterste bildene jeg postet langt oppi her). Skikkelig fet med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Flott bilde ja. Men må si jeg liker den enda bedre med krysseik-felgene (se de to midterste bildene jeg postet langt oppi her). Skikkelig fet med de. Hehehe...sant nok at den blir ekstra fin med krysseker-felger...krysseker er nesten alltid fint på litt eldre BMW´er...og jeg har jo litt ekstra sansen for krysseker iom. at min E46 Touring står på originale krysseker modell-42... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Min første Beemer var en E21 - 323i Hadde vært moro å fått tak i en igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Pappa har en 2800 cs.. sikkelig rust børse.. han ville ha den orginal men da hadde vi sliti.. Så nå skal kanskje han og en kompis bygge gr 2 bil.. Vis det blir noe av det blir det STOOR suge motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 E9 er eit smykke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Sinnsykt heftig med det lange panseret og att hele bilen er litt "dratt" tilbake =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 disse bilen er kjempetøffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå