BimmerKing Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Synn at d itte sto no meil addresse dær, så sku je ha sendt'n ei å sagt akkurat å je mente om den saken. I sku ha skreve en mail åt'n i au, på kav romsdaling. Var trygg Hehe, for en idiot. Du er ikke mye interressert i å selge bil, når du skriver noe så tåpelig i en annonse da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 For en eplekjekk tosk.. Samma som jeg skulle skrivd at bilen min ikke selges til utlendinger, byfiser og klysegutter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 ....er ikkje ein pokkers bonde i dette land så er så idiotisk at han eller ho betaler noko for den dritten der... Prøv å lur den inn på ein likesinna..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Enten Pakk-is eller pappagutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Bøndene med alle sine jævla subsidier... Skjønner godt at han ikke vil selge noe til en bonde. bønder kan brenne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bttore Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 bønder kan brenne? skulle likt å sett hvordan dette landet hadde sett ut, om vi aldri hadde hatt bønder. tror ikke alle er klar over hvor viktige bønder har hvert for utviklinga her i landet, igrunn. ingen bønder, ikke noe oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Bøndene med alle sine jævla subsidier...Skjønner godt at han ikke vil selge noe til en bonde. bønder kan brenne ...uproff uttale!! ...eg er ikkje bonde, men det vert subsidiert ein og anna tullebukk i Oslo og....ein haug med sosialklientar og snyltarar som ikkje ein gang gidd fore ein sau! (PS eg skreiv ein og anna...altså ikkje "alle") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 bøndene er faktisk en av grunnene til at norge er som det er idag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Den falt skikkelig i smak. Han var jo til og med så proff at han klarte å få med seg selv på et av bildene. Må vel nesten påstå at når jeg tar bilder av biler, så gjør jeg alt jeg kan for å unngå å få med meg selv i speilbildet på bilens lakk. Ikke at det er så grusomt viktig. Men han kar'n trodde vist at han var så viktig. Måtte bare hakke litt på det. PS. forhjulstrekk sug! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Han har jo egentlig rett. I byen så er det mer hensiktsmessig med forhjulsdrift, en kompakt bil og en bilen som utnytter plassen godt enn på landsbygda siden plassen er mye mer begrenset. Og omvendt... Men Drammen er det en by egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Ingen "bøner" som vil kjøre rundt i en sånn bil alikevel så han trenger ikke være redd for forespørsler fra oss bønda tror jeg... jeg ville iallefall aldri brukt pengene mine på noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Bønder og bønder fru Blom...de fleste pakistanere (inkl. de fleste andre med røtter i midtøsten) som bor i Norge har deres nærmeste slekt på landsbygda i Pakistan eller andre steder i regionen...og stort mer på landet kommer man ganske enkelt ikke i 2005... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 hva kan man si.. de som driver som bønder i Norge i dag lever i fortiden hvor alle levde i kjernefamilier og Asbjørnsen og Moe gikk rundt og samlet eventyr. Landbruk lønner seg ikke i norge, og det må alle de som ikke er bønder betale for. helt fullstendig villt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 ka skjer den dagen norge kommer i krig og vi ikkje har et nettverk av bønder som kan redde oss med mat osv osv, det er ikkje bare så enkelt som du vil ha det til Kor mangen arbeidsledige ville vi ikkje hatt vist alle bøndene hadde sluttet og drive,, og det finnes forresten mangen rike bønder,. Tenk før dere snakker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 4, 2005 Share Skrevet November 4, 2005 Forferdelig bil og komentar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg