Gå til innhold

Frekk annonse

///M
 Share

Anbefalte innlegg

Synn at d itte sto no meil addresse dær, så sku je ha sendt'n ei å sagt akkurat å je mente om den saken. :):roll:

I sku ha skreve en mail åt'n i au, på kav romsdaling. Var trygg ;)

Hehe, for en idiot. Du er ikke mye interressert i å selge bil, når du skriver noe så tåpelig i en annonse da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bøndene med alle sine jævla subsidier...

Skjønner godt at han ikke vil selge noe til en bonde.

bønder kan brenne

...uproff uttale!!

...eg er ikkje bonde, men det vert subsidiert ein og anna tullebukk i Oslo og....ein haug med sosialklientar og snyltarar som ikkje ein gang gidd fore ein sau! (PS eg skreiv ein og anna...altså ikkje "alle")

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den falt skikkelig i smak.

Han var jo til og med så proff at han klarte å få med seg selv på et av bildene. Må vel nesten påstå at når jeg tar bilder av biler, så gjør jeg alt jeg kan for å unngå å få med meg selv i speilbildet på bilens lakk.

Ikke at det er så grusomt viktig. Men han kar'n trodde vist at han var så viktig. Måtte bare hakke litt på det.

PS. forhjulstrekk sug!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bønder og bønder fru Blom...de fleste pakistanere (inkl. de fleste andre med røtter i midtøsten) som bor i Norge har deres nærmeste slekt på landsbygda i Pakistan eller andre steder i regionen...og stort mer på landet kommer man ganske enkelt ikke i 2005... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva kan man si.. de som driver som bønder i Norge i dag lever i fortiden hvor alle levde i kjernefamilier og Asbjørnsen og Moe gikk rundt og samlet eventyr.

Landbruk lønner seg ikke i norge, og det må alle de som ikke er bønder betale for.

helt fullstendig villt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka skjer den dagen norge kommer i krig og vi ikkje har et nettverk av bønder som kan redde oss med mat osv osv, det er ikkje bare så enkelt som du vil ha det til

Kor mangen arbeidsledige ville vi ikkje hatt vist alle bøndene hadde sluttet og drive,, og det finnes forresten mangen rike bønder,.

Tenk før dere snakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...