Ole@Automote Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Jeg blir vel slakta nå Men jeg setter pris på ærlighet.. Ja og den gule prikken på skjermen skal fjærnes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Ingenting galt med denne bilen da! Hvis man skal være pirkete, mist lexuslyktene og chrom grill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Har ingenting galt å si om den bilen jeg heller, men jeg ville anbefale deg å sette i svart netting i støtfangeren framme, og få lakkert fangeren i bilens farge der det er hvitt. Så ville jeg også satt en liten spoiler på bakluken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 Ingenting galt med denne bilen da! Hvis man skal være pirkete, mist lexuslyktene og chrom grill! Du tenkte på krom ramma rundt nyrene du?? el tenkte du på gitteret på fangeren. Hmm nyrene skulle ha vært svarte ja. det må jeg ordne.. Angående Lexus lyktene så er de som står på de siste som låg i kjelleren min, syns kansje att krystal optikk baklyktene er kule, ser ut som vanlig lykter de men med en krystal look.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 ikke en dum bil.. leksus-lys vil du ikke ha .. in good standing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Så ut som den hadde kresja med et spann med hvit maling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Så helt OK ut. Nå blir sikkert jeg slakta av alle her inne men HERE GOES: Liker ikke E36 designet noe særlig. Syns det er den i utgangspunktet kjedelig design, det finnes ALTFOR mange av dem, og mange av dem har vært offer for ekstrem plastiskskirurgi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 Så helt OK ut. Nå blir sikkert jeg slakta av alle her inne men HERE GOES: Liker ikke E36 designet noe særlig. Syns det er den i utgangspunktet kjedelig design, det finnes ALTFOR mange av dem, og mange av dem har vært offer for ekstrem plastiskskirurgi. hmm det er mange av E-36 ja, så du har vel litt rett. Neste BMW prosjektet mitt blir e-46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Så helt OK ut. Nå blir sikkert jeg slakta av alle her inne men HERE GOES: Liker ikke E36 designet noe særlig. Syns det er den i utgangspunktet kjedelig design, det finnes ALTFOR mange av dem, og mange av dem har vært offer for ekstrem plastiskskirurgi. hmm det er mange av E-36 ja, så du har vel litt rett. Neste BMW prosjektet mitt blir e-46.. Høres bra ut. Synes selv at E46 har større potensiale enn E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svend T Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 nice den, likte frontleppa og resten av bilen og selfølgelig ,men bort med fargen, er ikke særlig fan av grønt men jeg tror den hadde blitt veldig rååå sølv metallic ,hint hint ,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 nice den, likte frontleppa og resten av bilen og selfølgelig ,men bort med fargen, er ikke særlig fan av grønt men jeg tror den hadde blitt veldig rååå sølv metallic ,hint hint ,hehe Det som er dritt med sølv metallic er at viss et panel må omlakkeres er det nesten umulig å få NØYAKTIG samme nyanse sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Så ut som den hadde kresja med et spann med hvit maling. ...den var min Tåmi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 5, 2005 Forfatter Share Skrevet November 5, 2005 Liker den malings flekken jeg. Ser mye bedre ut i virkeligheten da. Dessuten så er det ingen i denne verden som har en akuratt lik flekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Kræsja i et melkespann??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 5, 2005 Share Skrevet November 5, 2005 Ingenting galt med denne bilen da! Hvis man skal være pirkete, mist lexuslyktene og chrom grill! Du tenkte på krom ramma rundt nyrene du?? el tenkte du på gitteret på fangeren. Hmm nyrene skulle ha vært svarte ja. det må jeg ordne.. Angående Lexus lyktene så er de som står på de siste som låg i kjelleren min, syns kansje att krystal optikk baklyktene er kule, ser ut som vanlig lykter de men med en krystal look.. Tenkte på gitteret på fangern så klart! Synes også det er penest å beholde nyrene slik dem er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå