PenguiN- Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Den fronten på den bilen er rett ovenfor er en KOPI av riegers E46 M3 front...Rieger sin front er mye større og dypere..se på "vingene" på siden av fronten, på RIeger sin så vises disse nesten ikke...det er slik man gjenkjenner en kopi front av E46...mye "billigere" i utformelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 ser uansett ikke proposjonalt ut... det er jo det alle bildesignere prøver på.. å få alt til å "stemme" med hverandre ... så kommer det amatører og ødelegger... vel vel.. hva kan man si.. Bildesignere sin jobb er å lage en bil som er så kjedelig att flest mulig folk liker den. Mens min jobb er å lage noe som skiller seg litt ut. Nå er det på tide jeg tar for meg E-46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 ":3ea1izt0]hmm på den bilen oppom er det rieger e-46 look front, M3 e-46 riller og e-46 m3 felger som ser ut som 19". Hvis noen vet bedre så føl dere fri til å irettesette meg.. Får det ikke til å stemme at det er en rieger front på den. Riegerfronten er mye mer "bulkete". Dette ser mer ut som en orginal e46 m3 fanger. Superclean bil! en av de bedre e36 sedan jeg har sett. Synes d ligner på en kerscher front jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 Skulle akkuratt til å foreslå Kersher e-46, Kan se ut som en sånn front ja På min er det Orginal M3 med Kersher leppe..(den grønne bilen som er til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Kom på Kerscher i sta jeg også. Det er helt klart den stiligste fangeren etter den orginale e46 m3 fangeren. (Hvertfall på en e46) Synes den gjorde seg utrolig godt her også. Jo jaggu var det Kerscher. Trist at fronten dems til e36 ser bedre ut enn den til e46. Kanskje pga rettigheter, ettersom det ikke finnes en slik orginalfanger til e36? Kerscher e46: Kerscher e36: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 ser uansett ikke proposjonalt ut... det er jo det alle bildesignere prøver på.. å få alt til å "stemme" med hverandre ... så kommer det amatører og ødelegger... vel vel.. hva kan man si.. Sytns de fleste BMW'er har høyere skåret skjermer foran enn bak, og derfor kler å være 20mm lavere forut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå