Tech9 Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 255 mm dekk på 200 mm felg blir vel litt ballong.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 255 mm dekk på 200 mm felg blir vel litt ballong.. Det jeg også var litt redd for..eller altså.. bryr meg ikke helt om hvordan det ser ut.. men skal helst være teknisk forsvarlig å kjøre med det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 det er svært liten forsjell på den profilen du har idg. nei det vil ikke bli bollete..hvordan skal du klare å få 35 profil til å bli bollete..jeg kan få sendt dekk ganske billig nesten gratis til seljord:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Profilen ja.. den blir nesten helt lik.. avstanden rundt hele dekket er 0.24% mindre faktisk Men sporvidden.. er jo 5,5cm breiere enn felgen.. men det går vell kansje greit? Hadde ikke nølt et sekkund på å kjøre til Seljord for å hente et par dekk på sommern.. Ingen ting er som Telemarks "øde" veier en varm sommerkveld Men tror ikke det har samme underholdningsverdien på denne tiden av året.. Derfor blir det bare et surt bensinsluk.. hehe Men hvor mye koster det å sende et par dekk om dagen da? Omtrent det samme som driftskostnadden av å kjøre til Seljord? Kansje billigere? Du hører fra meg på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Jeg sendte nettopp fire dekk til Trheim. Den eneste muligheten der var å sende som "egenemballert pakke opp til 25kg" - som altså betydde at jeg måtte sende to og to dekk. Hver pakke kostet 189,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 18, 2005 Forfatter Share Skrevet November 18, 2005 Jeg sendte nettopp fire dekk til Trheim. Den eneste muligheten der var å sende som "egenemballert pakke opp til 25kg" - som altså betydde at jeg måtte sende to og to dekk. Hver pakke kostet 189,-. ja der har du svaret macsi.189kr takker gunnar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 189,- per pakke, altså nærmere 400,- totalt. Hvis de veier mindre enn 12.5kg per stykk da, riktig nok... Mine var ca. 9.8kg eller noe sånt, de var i dim 205/55-16". En del mindre gummi antar jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå