J Naustdal Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Ka merke er det på orginal høgtalarane i ein bmw 520 93mod? lurer på om mine er orginale. dei heiter Mac audio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Ka merke er det på orginal høgtalarane i ein bmw 520 93mod?lurer på om mine er orginale. dei heiter Mac audio. Neppe orginal. Står som regel H/K eller Blaupungt i orginalt. eller noe greier som det bare står Bmw på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 Ka merke er det på orginal høgtalarane i ein bmw 520 93mod?lurer på om mine er orginale. dei heiter Mac audio. Neppe orginal. Står som regel H/K eller Blaupungt i orginalt. eller noe greier som det bare står Bmw på. Har aldri høyrt om Mac audio, nokon andre som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Originalt er det nok Nokia. Så dine er ikke originale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 I min så står det også Mac Audio forran (5.25" mellomtone). 92mod E34. Men virker som om de ikke er orginale da det ligger delefiltre osv der pluss at det sitter tweekere forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Har hørt at det er Blaupunkt, det er det som er orginal anlegget også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catste Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 I min E34 so er det blaupunkt som er orginale der det er to tweeter framme på dashbordet å resten i min er 5.5-6.5høytallere men alt blaupunkt. Mvh Catste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå