Hakon Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 det var en veldig fin bil. spesiellt inni vil du kose deg, men kjøremessig er vel BMW bedre .. kommer an på hva slags BMW man samenlikner med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 er det ikke en amrikansk verson av s4 eller noe sånt? mener og ha sett den til salgs lenge... Hmm. Mener det originalt var en A4 1.8. Men er mulig jeg tar feil bil.. Det er en 2.7 V6 - Bi turbo med 400hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 Auda er for pyser! Er skandale når en bil er sykt stylet, og så er det en dau 1.6/1.8l... 2.7 bi turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Det er en 2.7 V6 - Bi turbo med 400hk _ORIGINALT_ sa jeg. Det er en ombygd bil. Du bør sjekke godkjenning, avgifter og forsikring før evt. handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 er det ikke en amrikansk verson av s4 eller noe sånt? mener og ha sett den til salgs lenge... Hmm. Mener det originalt var en A4 1.8. Men er mulig jeg tar feil bil.. Det her var ein orginal A4 1.8. Så du ha nok rett Gunnar. Det stod så i motorbørsen da den var som "ukas værsting": Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Auda er for pyser! Er skandale når en bil er sykt stylet, og så er det en dau 1.6/1.8l... Og det har vel aldri skjedd med en 316/318... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 den der er vel den som er ombygd til RS4 av VAG eller noe.. er den det blåser den nok fra ganske så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 den der er vel den som er ombygd til RS4 av VAG eller noe..er den det blåser den nok fra ganske så mye.. ...helt frem til første sving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 hehe..mulig det jeg har Ingen aning om hvordan quattro er å kjøre på audi så kan ikke uttale meg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Jeg liker Audi...og det har jeg gjort siden jeg i 1994 kjørte 1000 Km tur/retur Denver-Yellowstone (Colorado/Wyoming - USA) i en Audi 90 Quattro 2,3 20-Ventiler. Den var Audi´s svar på E30 325i og det fantes også en turbo utgave som var Audi´s svar på E30 M3. Fine biler om ikke like sofistikerte som BMW´s modeller...quattro er imidlertid tingen når det plutselig begynner å sne i 3500 meters høyde i Rocky Mountains... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 I et motorbørsen blad jeg har liggende på dass så står det følgende: 2005 Audi RS4 LimousineSvart (metallic), 10000 km , Heftig showbil som er bygget på en A4 TQ med kun originale VAG-deler. Showlak, AirRide, NOS, Stoor stereo, alcantra skinn, carbonpanser, Budnik spesialproduserte felger++ Må sees/prøves - Ring for info! Tlf......... Kr 269.000,- Det var motorbørsen nummer 38- 20.september 2005.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Den bilen der er utrolig rå.. Kunne godt tenkt meg den selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Veldig fin Audi. En av de få Audi'er jeg liker. Var ikke mye innpress på de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Slettes ikke dum den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Mycket snygg bil Har ikke noe imot Audi jeg... Bortsett fra at A2 er stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå