Ola. Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Nå har jeg bladd meg frem og tilbake i denne tråden, uten å finne eksakte specs på det siste motorbygget ditt Torebmw Kunne du listet opp litt? Komp? Kammer? Topp (portet/ventiler?) Turbo type/str? Bilen ble helrå med de nye hjula!! Hemmelig? hehe nei men glemt=ja her er litt info på engelsk. mye skrivefeil ja.men pytt pytt bmw m50 b25 without vanos. home made intake in aluminium with 80mm trotlebody and nos intake noosle. home made exsaust pulsplitt headers. turbo is a turbonetics t72 A/R 89 exaust (max 850hp) engine blokk is bored to 84.5 piano treads stronger head gasket modyfied sylinder head cp pistons 2.8l crankshaft (hardened) with oil noosle for pistons racing connetion rods(pauter) flywheel is lightend intercooler type spearco 1050ccm fuel noosle aeromotive fuel pressure regulator aeromotive fuel pump (biggest one) ppf blow off valve ppf fuel rack custom made oil catch tank custom made fuel catch tank engine manegement is haltech e6x with dis-4 spark system Ahh Stor turbo, det er sikkert Hvilke kammer? orginale? 2x innsug? Innstillinger? 6800rpm på toppeffekt sier iaf meg at kammene er gjort noe med?
Thunegutt Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 dine stikke mer utforbi thuni hehe. men da er det bare og vente på delene fra lakkering.da blir bilen ferdig. endelig Men då kan du jo bare montera ein spacer sånn at du sleppe å bytta callipper
TOREBMW Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 da fikk jeg delene fra lakkering.her er et bilde der delene er prøvemontert
TOREBMW Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 takker.gleder meg til og bli ferdig nå. skal sveise og montere resten på søndag
bård Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Endelig full m3 optikk på denne og ja, da har du plutselig en perfekt bil:)
mossel Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 da fikk jeg delene fra lakkering.her er et bilde der delene er prøvemontert Helt rått Tore, i mine øyne europas råeste e30 "m3"
gabstern Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 vilke motorfester bruker du?? har en m50 som skal i e30 selv.........
Frode D Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Begynte å lese i begynnelsen og klarte ikke stoppe stod å beundret bilen p gatebil rudskogen i sommer.. Helrå bil! Helrått bygg
TOREBMW Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Skrevet Januar 21, 2008 vilke motorfester bruker du?? har en m50 som skal i e30 selv......... jeg bruker motorfester fra m20 i min
TOREBMW Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Skrevet Januar 21, 2008 Begynte å lese i begynnelsen og klarte ikke stoppe stod å beundret bilen p gatebil rudskogen i sommer.. Helrå bil!Helrått bygg takk.kjekt og høre
SteffenM2 Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Satan. Helge Vik har herved ikke den peneste E30'en lengere, den plassen har du tatt, fy for en pen bil!
Astri Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Der fant eg tråden om bilen din ja. Den e rå! Sorry for off-topic, men fant et bilde fra car-tease 2004! Va du skremte der? De fleste va iallefall go i gassen hehe (kan godt fjerne bildet om du vil...)
TOREBMW Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 hehe trenger ikke fjerne bildet.er ikke noe bra linselus som du ser.ble sikkert skremt der ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå