oddis Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Damn, bilen din ble skikkelig rå nå Bare å krysse fingra for sommeren nå.
TOREBMW Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 takker for fine tilbakemeldinger.gleder meg til sommeren ja
heltn Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Hei! Tøff bil! Lurte på hvor du kjøpte den flippen på spoileren, og eksos potta? Takk for svar! stå på! Kristian T
TOREBMW Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 hei.. potta kjøpte jeg i england om jeg ikke husker feil, og flippen fikk jeg gjennom en kamerat. kan sjekk om han kan skaffe flere?
heltn Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Mest interisert i potta, men men.! om du gidder det med den flippen hadde det vert SUPERT;) takk:) Fint prosjekt IGJEN:)
TOREBMW Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 carbon deler til bmw er det en som selger på bmwccn forumet.han selger også slik flipp som jeg har
sh0rty^ Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Hei toremann! Den flippen, er det bare en sånn du setter på orginal m3 vinge eller? Eller må du han en slik vinge med utsparinger til flippen? Alle med replica m3 og respekt for seg selv må jo ha en slik flipp Ellers, takk for en fin samtale her for noen helger tilbake mvh Lars
TOREBMW Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 man skal egentlig ha den utsparingen i vingen for og feste flippen, men jeg har sett at noen monterer flipp på vinger uten utsparing også.så det er fullt mulig. takk for en fin samtale ja
RoaldJ Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 jajja... da fikk jeg være med på en prøvetur idag! Satan hvor det går!!!! Med 1,4 bar i trykk så er den ikke til å ha med å gjøre Blir rett og slett svimmel av å sitte på :D
Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Å fytti hel..! Disse felgene satt virkelig som et skudd, må si at dette ble en helt annen bil enn de andre felgene du hadde. Absolutt nydelig! Du har herved å si ifra den dagen du skal selge!
Spiritus Sancti Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Drit rått! Men går orginal m3 bakluke på en standar e30 prefacelift?
TOREBMW Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 det passer ikke rett på nei. mye som må gjøres i forkant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå