Nino Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 test drive unlimited er det detta nye til xbox360? som er basert på den stillehavsøya? isåfall er jeg helt enig.. det spillet høres jo så absolutt genialt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Ops! der røyk det 459kr gitt..Når får jeg det i posten da a? "Foreløpig utgivelsesdato: 24-11-2005" Faktisk så kom det på 488kr og ikke 459 eller no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Det sies att bilene i spillet er mye mer letthåndterlige, jeg vet ikke med dere, men dette betrakter jeg som ett minus hvis det er tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 må si meg enig med Xsess der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 GT 4 er bra på sånt.. der er det bra tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Bestillt, gutta får til jul Gutta??..eller far?? Har det på veg inn i butikken....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Det sies att bilene i spillet er mye mer letthåndterlige, jeg vet ikke med dere, men dette betrakter jeg som ett minus hvis det er tilfelle Hvis de mener mer letthåndterlige med at ikke absolutt alle bilene er latterlig understyrte så er det en meget god ting! Det blir hjemmekontor 2.desember. Da står jeg utenfor elkjøp når det åpner og kjøper xbox360! Får se om det blir NFS eller Gotham. En ting er sikkert, og det er at Test Drive Unlimited skal jeg ha når det kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Kjøpe??? Er jo bare å laste........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 For alle som vil ha ein forhandstitt so har demoen komt ut, blandt anna her: http://www.worthplaying.com/article.php?sid=29789 Du kan kjøre 3 biler: Tuned Mustang Stock Cayman S Tuned Cayman S På 2 quick race tracks: Sprint - Point-to-Point Speedtrap - New Race Mode Og 3 Challenge Series 1 Pursuit Length Challenge 1 Tollbooth Challenge 1 Roadblock dodge Challenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 nå ble jeg skuffa.. dette er bilene.. Aston Martin DB9 Audi A4 3.2 FSI quattro Audi TT 3.2 quattro Audi A3 3.2 quattro BMW M3 GTR Mercedes-Benz SL 500 SL65 AMG Mercedes-Benz CLK 500 Dodge Viper SRT10 Fiat Punto Ford GT Ford Mustang GT Corvette C6 Corvette C6.R Cadillac CTS Pontiac GTO Vauxhall Monaro VXR Cobalt SS Lamborghini Murci鬡go Lamborghini Gallardo Lotus Elise Mazda RX-8 Mazda RX-7 Mercedes-Benz SLR McLaren Mitsubishi Lancer EVOLUTION VIII Mitsubishi Eclipse Porsche Carrera GT Porsche 911 Turbo S Porsche 911 GT2 Porsche 911 Carrera S Porsche Cayman S Renault Clio V6 Subaru Impreza WRX STi Lexus IS300 Toyota Supra VW Golf GTI var ikke mange.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 nå ble jeg skuffa.. dette er bilene..Aston Martin DB9 Audi A4 3.2 FSI quattro Audi TT 3.2 quattro Audi A3 3.2 quattro BMW M3 GTR Mercedes-Benz SL 500 SL65 AMG Mercedes-Benz CLK 500 Dodge Viper SRT10 Fiat Punto Ford GT Ford Mustang GT Corvette C6 Corvette C6.R Cadillac CTS Pontiac GTO Vauxhall Monaro VXR Cobalt SS Lamborghini Murci鬡go Lamborghini Gallardo Lotus Elise Mazda RX-8 Mazda RX-7 Mercedes-Benz SLR McLaren Mitsubishi Lancer EVOLUTION VIII Mitsubishi Eclipse Porsche Carrera GT Porsche 911 Turbo S Porsche 911 GT2 Porsche 911 Carrera S Porsche Cayman S Renault Clio V6 Subaru Impreza WRX STi Lexus IS300 Toyota Supra VW Golf GTI var ikke mange.. Men endelig noen fete biler. I Need For Speed Underground 2 var det jo bare kjipe biler med, der jeg endte opp med konklusjonen at Toyota Celica var den beste...huff.. endelig noen Porsche, Corvetter og BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 jaja, sant det.. men ble litt skuffa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 En genial liste. En del flere biler en sist, og de unødvendige amerikanske storbilene er tatt vekk!! Kan ikke forvente så mye mer. Dette spillet er mindre "underground", derfor de eksotiske bilene. Håper motorlyden tilsvarer virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 joda.. men så at det var noen ferdig styla biler å.. tror faktisk suvene kommer.. og tror det er fler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 På www.dvdstrax.com koster spillet 399.- til PS2 og 319.- til PC + en tier i frakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå