Gå til innhold

Powerflex foringer, bra?


SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

Først måtte vi bruke nærmere 5 tonns trykk for å ta ut de gamle foringene. Så måtte vi bruke ca 4 tonn for å presse den nye foringen inn i mansjetten, for å altså få den helt inn. Skulle likt å sett de som gjør dette for hånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først måtte vi bruke nærmere 5 tonns trykk for å ta ut de gamle foringene. Så måtte vi bruke ca 4 tonn for å presse den nye foringen inn i mansjetten, for å altså få den helt inn. Skulle likt å sett de som gjør dette for hånd..

Det var voldsomt, regner med jeg må bruke like mye kraft for å få traversen ut senere i dag.

Men Bærearmsforingene bak klarte jeg såvidt å få ut med ters og lufttrykk, de nye powerflex fikk jeg inn med høyrehånden, uten glidemiddelet som fulgte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt på powerflex på bærearmen forann og traversen bak på min E30M3.

Det er ikke powerflex sin feil at man må bruke 50 tonn trykk for og få ut de gammle foringen.

Glemte dere å ta foringene ut av pakken siden dere måtte ha 40 tonn trykk for og få inn powerflex foringen igjen?

Jeg brukte ikke makt når jeg brukte skurstikka for og sette dem i bærearmen forann.

I traversen bak kunne jeg brukt lillefingeren når jeg skulle montere de. Latterlig enkelt synes jeg.

Bilen blir en god del faster med Powerflex foringer. Hvis du skal ha de forann må du kjøpe de som er exentriske. Du vill merke litt mere vibrasjoner i rattet. Bilen vli rette seg opp raskere når du svinger og den blir mere stabil når du bremser ned i høy fart...

Powerflex er verd pengene i forhold til orginale ja...

Jeg kjøpte min hos OS bildeler..

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...