Evopower Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Har en BMW 528i E28 som jeg bare for moro skyld ville høre hvor mye er verd. Modell, 1984 Km stand, 256.000 Utstyr: Manuelt gir, Elektriske vinduer foran og bak, elektrisk soltak, sentrallås, komplett Zender styling og 15" Zender felger med 205/60-15" dekk. Annet: Kjøpte bilen for 14.000. Har etter det byttet alle skiver klosser, calippere (calippere var dyre ja..) bremseskjold (helv#&%?!! jobb, måtte løsne hjullageret), nytt instrumentpanel, ny olje og plugger og filter på motor samt justert ventilene. Ledningsnett er delvis nytt til lys, da nesten alle lysene var defekte. Litt rust i hjulbuer er tatt samt to hull i innerskjermer framme. Stylingen tok jeg av en delebil og satte på. Framfjørene er nye da de gamle var knekt (angrer på at jeg ikke kjøpte senkefjører framme) Framskjermene var dårlige så de kjøpte jeg nye å lakkerte. 4000 kr bare her. Egenmekket eksosanlegg på Simons deler. Ganske fin lyd. Alle foringer foran og bak er byttet (bilen ikke til å kjenne igjen fra å være en vinglete lastebil til å bli en smidig storbil ) Bilen er utenom dette helt original og fast og fin i fisken. Hva kan jeg forvente å selge denne for? Har lagt ut 20.000 i deler og arbeid. Har kvitteringer. Har desverre ikke bilder, men de kan ses på mitt Space på min MSN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Har en BMW 528i E28 som jeg bare for moro skyld ville høre hvor mye er verd.Modell, 1984 Km stand, 256.000 Utstyr: Manuelt gir, Elektriske vinduer foran og bak, elektrisk soltak, sentrallås, komplett Zender styling og 15" Zender felger med 205/60-15" dekk. Annet: Kjøpte bilen for 14.000. Har etter det byttet alle skiver klosser, calippere (calippere var dyre ja..) bremseskjold (helv#&%?!! jobb, måtte løsne hjullageret), nytt instrumentpanel, ny olje og plugger og filter på motor samt justert ventilene. Ledningsnett er delvis nytt til lys, da nesten alle lysene var defekte. Litt rust i hjulbuer er tatt samt to hull i innerskjermer framme. Stylingen tok jeg av en delebil og satte på. Framfjørene er nye da de gamle var knekt (angrer på at jeg ikke kjøpte senkefjører framme) Framskjermene var dårlige så de kjøpte jeg nye å lakkerte. 4000 kr bare her. Egenmekket eksosanlegg på Simons deler. Ganske fin lyd. Alle foringer foran og bak er byttet (bilen ikke til å kjenne igjen fra å være en vinglete lastebil til å bli en smidig storbil ) Bilen er utenom dette helt original og fast og fin i fisken. Hva kan jeg forvente å selge denne for? Har lagt ut 20.000 i deler og arbeid. Har kvitteringer. Har desverre ikke bilder, men de kan ses på mitt Space på min MSN. Prøv å legg bildene inn på http://www.photobucket.com Det er vanskelig å taksere en bil som du ikke ser Mn jeg vil tippe ca.20-25 000 Dersom bilen er god, er det som oftest smartest å beholde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 kansje 40 til 45 k?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 kansje 40 til 45 k?? Da skal den være UTROLIG STRØKEN! Tipper et sted mellom 20 og 25k hvis du er heldig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Ja kansje jeg tok litt mye i jeg Men kansje 30 k vist den er strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 tipper 20-25 jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 20-25k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Jeg kan si med en gang at den er verd mye mere enn du kan håpe å få solgt den for. MAO: Ha det gøy med en kul bil så lenge du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 takk for tipset. her er bilder av bilen.. http://photobucket.com/albums/c293/kefr/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 takk for tipset. her er bilder av bilen.. http://photobucket.com/albums/c293/kefr/ Her var det ingen bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå