_CoZm|C_ Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 OFF.. ødlegga ein så fin bil me japse kapslar..æææ.. får kje sova i natt eg nå.. men men.. hadde eg kjøpt den hadde dei vore av fortare enn noken kan sei hjulkaplar... edit: skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Hvorfor mener mange av dere at kapsler er penere på vinteren enn om sommeren? Skjønner ikke den logikken jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Jeg klarer ikke helt den bilen der uten m-fangere og facelift lykter uansett jeg da.. Men hjulkapslene gjorde ikke akkurat bilen noe bedre Det er jeg helt enig i MacSi, facelift lykter er ihvertfall et must . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 BMW E39-wannabe-serien til Mitsu er fin: ja "sports" utgaven er ikke så ille Mitsubishi fikk jo designhjelp fra BMW for å lage akkurat den modellen. En helt ekstremt nydelig front og bilen forøvrig spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Hvorfor mener mange av dere at kapsler er penere på vinteren enn om sommeren? Skjønner ikke den logikken jeg... om vintern spiller ikke utseendet så stor rolle vettu! dessuten, hvis jeg vil ha alufelger som jeg syns er spreke, så har disse ofte et mønster/utforming som er veldig upassende med tanke på rengjøring fra snø og is dette er hvertfall min tankegang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 om vintern spiller ikke utseendet så stor rolle vettu! dessuten, hvis jeg vil ha alufelger som jeg syns er spreke, så har disse ofte et mønster/utforming som er veldig upassende med tanke på rengjøring fra snø og is dette er hvertfall min tankegang Joa, skjønner tankegangen, men er ikke helt enig. De fleste "normale" alufelger er jo ikke noe værre å holde rene for snø/is/skitt enn stålfelger med kapsler? Om man ikke har spinners eller noe sånt tull da... Det er jo også svært begrenset med snø/is om man beveger seg i lavlandet på østlandet. Er jo stort sett sånn det er ute nå hele vinteren. Nå skal det jo også være sagt at jeg liker sommeren mye bedre enn vinteren, og at jeg også kjører mye rundt med skitten bil om vintren, men en trenger jo ikke å gjøre det værre med små stålfelger/kapsler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Det der er jo samme kapsler som ein finner på Toyota Corolla!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 veldig enig med Magnus der... hvorfor ha fine felger om sommeren og stygge om vinteren... men på en annen side er det jo litt forsålig... Tok "vinterhjul på felg" pakken da jeg bestillte til min E60. Angrer på det nå og de kostet fremdeles 14.000 kr med noen relativt dårlige Vinterdekk... ikke alle som har penger til Fine felger både på sommer og vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Ser ut som photoshopping av galant og E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 BMW E39-wannabe-serien til Mitsu er fin: ja "sports" utgaven er ikke så ille Mitsubishi fikk jo designhjelp fra BMW for å lage akkurat den modellen. En helt ekstremt nydelig front og bilen forøvrig spør du meg! Fortell!! Jeg kjenner en som har en slik mitsubishi og hater BMW hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 bmw om sommeren og subaru om vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå