Gå til innhold

Dette var for jævlig!

Tore Diesel
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor mener mange av dere at kapsler er penere på vinteren enn om sommeren? :?

Skjønner ikke den logikken jeg...

om vintern spiller ikke utseendet så stor rolle vettu! dessuten, hvis jeg vil ha alufelger som jeg syns er spreke, så har disse ofte et mønster/utforming som er veldig upassende med tanke på rengjøring fra snø og is ;) dette er hvertfall min tankegang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om vintern spiller ikke utseendet så stor rolle vettu! dessuten, hvis jeg vil ha alufelger som jeg syns er spreke, så har disse ofte et mønster/utforming som er veldig upassende med tanke på rengjøring fra snø og is ;) dette er hvertfall min tankegang ;)

Joa, skjønner tankegangen, men er ikke helt enig. De fleste "normale" alufelger er jo ikke noe værre å holde rene for snø/is/skitt enn stålfelger med kapsler? Om man ikke har spinners eller noe sånt tull da... :roll:

Det er jo også svært begrenset med snø/is om man beveger seg i lavlandet på østlandet. Er jo stort sett sånn det er ute nå hele vinteren.

Nå skal det jo også være sagt at jeg liker sommeren mye bedre enn vinteren, og at jeg også kjører mye rundt med skitten bil om vintren, men en trenger jo ikke å gjøre det værre med små stålfelger/kapsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

veldig enig med Magnus der...

hvorfor ha fine felger om sommeren og stygge om vinteren...

men på en annen side er det jo litt forsålig... Tok "vinterhjul på felg" pakken da jeg bestillte til min E60. Angrer på det nå og de kostet fremdeles 14.000 kr med noen relativt dårlige Vinterdekk...

ikke alle som har penger til Fine felger både på sommer og vinter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW E39-wannabe-serien til Mitsu er fin:

241201_galant.jpg

ja "sports" utgaven er ikke så ille

Mitsubishi fikk jo designhjelp fra BMW for å lage akkurat den modellen. En helt ekstremt nydelig front og bilen forøvrig spør du meg!

Fortell!!

Jeg kjenner en som har en slik mitsubishi og hater BMW :wink: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...