R.T.S Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 e 39 5'er ? lese tråden kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 gratulere med lappen.....gjer som meg: ikkje mist den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Grattis, se opp for "onkler", mekaniske og andre typer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Tatt fra Flåklypa Grand Prix Også la jeg inn en skrivefeil med...hmmm...vilje Du tenker på gode gamle Heinrich Von Schnellfahrer (fartsfenomenet med monokkel og glassøye), ...men kjørte ikke han Fiat Abarth 2000 i filmen ? He he he, det stemmer det ja, men trodde han het Schnellfahren. Ser bare filmen en gang i året og det er første juledag Husker ikke hvordan bil han kjørte, men syntes navnet hans var til å dø av ...så jeg tok det Var det en sånn en du mente forresten? Jepp...en cool bil... Det er også noen andre artige karakterer i filmen utover hovedrollene... Rudolf Blodstrupmoen (GT Boomerang Rapido)...disponent i Christiania mark- og soppkontroll. Rubino Gazzolini (Bertone Carabo)...populært kalt "Djevelen fra Torino". Ronny Medel Svensson i bil nr. 5..."Råskinnet fra Österås". Carlos van Dangio i bil nr. 8...mannen fra Pampas som i fjor kjørte rett i fjellveggen uten å ta skade av det. Og irlenderen Jimmy McQuick som kjører bil nr. 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 grattis ta godt vare på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 hehe.. huska så d va i går at eg fekk lappen.. passa godt på den (og bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Gratulerer så mye!! Kos deg rundt i bimmer'n Og husk at bakdekk er til for å brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Gratulerer så mye med dagen Idag er det bare et år igjen før det er min tur til å ta lappen , å om et halvårs tid kommer det forhåpentligvis en bimmer i garasjen min å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Gratulerer så mye med dagen og lappen.... Bor også i bergen(oppe med lagunen) Du då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Grattis så mye \:D/ . Så nå parkerer jeg bimmern, og tar meg en tur på byn. På byn første dagen med lappen . Ja ja, vi er forskjellige, ha det gøy ihverfall . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Tatt fra Flåklypa Grand Prix Også la jeg inn en skrivefeil med...hmmm...vilje Du tenker på gode gamle Heinrich Von Schnellfahrer (fartsfenomenet med monokkel og glassøye), ...men kjørte ikke han Fiat Abarth 2000 i filmen ? "Heinrich Von Schnellfahrer, i sin røde Abarth 2000, kjent som fartsfenomenet med monokkel og glassøye" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Congrats! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 Gratulerer med lappen ja, den er kjekk å ha. Hilsen enda en fra lagunen, Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå