Gå til innhold

OT:Bimmers går spill freaks!

SteffenM2
 Share

Er du spill freak?  

106 stemmer

1. 1. Er du spill freak?

• Ja, helt klart!
      46
    • Nei, Spill er kjedelig!
      9
    • Bob bob..
      52

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Akkurat nå er jeg hekta på GTA San Andreas til PC. Før det var jeg hekta på Colin Macrae Rally 2005, Call of Duty og Far Cry.

Har nettopp fått Call of Duty 2, men har ikke fått tid til å teste det enda. GTA er for fett og stort til det. Blir nok MANGE timer til med GTA ja... hehe

Liker også Need for Speed serien og venter i spenning til most wanted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg drar kjensel på det arcade spillet du mener Gunnar. Men jeg har helt sikkert spilt det. Kan vel være ett som het Resistance ett eller annet.

Hmm!! Lurer på om du er inne på noe der! Midnight Resistance tror jeg kanskje det kan være?

midnight_resistance_01.gif

http://www.lemonamiga.com/games/compare.php?id=746

Er mulig det bare er et annet spill jeg har spilt, men tror muligens at det kan være det jeg tenker på. Helt sikker på at jeg har hørt det før ihvertfall. Spilte det på Amiga 2000'n til en kompis. Det var liksom über-utgaven på den tiden. Egen skjerm (ikke TV), løst tastatur og vanlig kabinett, som vi kjenner det fra PC-verden, og ikke minst, DOBBEL floppystasjon! Var helt sykt. Slapp å bytte disk på 2-disk spill. Sinnsykt.. ;-)

Midnight Resistance ja.. Kunne tenke meg det var det.. Men husket ikke hele navnet.. Er jo noen år siden jeg sluttet å bruke Amiga'n fast. Skal laste ned spillet og sjekke om det er noe tanks der. :)

Amiga 2000 ja, Var bra maskin i sin tid det. Var jo hakket over Amiga 1000, som også var en kabinett-løsning.. Og ikke minst Amiga 4000 da.. Den var jo helt konge. Det er vel mye av den AmigaOne er bygget på, som har kommet/kommer snart. Det er konge. Med det meste av lydkort/grafikkort osv osv.. Er jo som en PC egentlig, men med ett mye mye bedre operativ System.. OS og Workbench er noe annet enn sure MS Dos og Windows for å si det slik. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ett spill som er virkelig bra:

Ports of Call... noen som har spilt det?

Fant det på en gammel maskin her for en stund siden og ble helt hekta på nytt. Kjøpte en gammel holk av et frakteskip og fraktet våpen og tekstiler fra Calcutta til Houston og sånn.

Da flyr timene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ingen som nevnte Civilization serien? Civilization IV er bare sååå kult!

Civilization er min type spill ja..og Settlers..da kan jeg bli sittende i timesvis.. :) Ellers går det mye på NFS da.. 8)

Av de gamlere syntes jeg Day of the Tentacle var stort.. :P

C64 hadde jeg også, med mange kule spill på kassett..heh..turbotape..hjelpes.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er vi to aguilera.. Har vært avhengig av World of Warcraft i 7 måneder nå med har begynt å dabbe litt av i det siste 8) Av andre spill digger jeg NFS serien, GTA og ikke minst litt barnslige spill som Harry Potter serien.. Den kan jeg godt bruke mange timer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbotape var jo konge.. "Press play on tape" :) Hehe.."Run" :)

Ja var tider det gitt.. Var jo stort når jeg fikk diskettstasjon istedenfor kassetter da, sparte jo konge mye tid, og slapp å sitte helt stille. :D

Ports Of Call har jeg spillt mange ganger, det var faktisk ganske artig ja.

Og Oil Imperium var også moro.. (Amiga og PC)

Nuclear War også. (Amiga)

Settlers var jo kjempe morsomt første gang jeg spillte 1'ern på Amiga, hadde mange timer med det.

Populous 1+2 (Var det ikke det de het??) det var jo også moro i sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ett spill som er virkelig bra:

Ports of Call... noen som har spilt det?

Fant det på en gammel maskin her for en stund siden og ble helt hekta på nytt. Kjøpte en gammel holk av et frakteskip og fraktet våpen og tekstiler fra Calcutta til Houston og sånn.

Da flyr timene...

¨

Jeg elsket det spillet!!!

eneste problemet er at det fucker seg på nyere maskiner.. alt går plutselig så utrolig fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tetris

Minesveiper

Kabal

Accross

:wink:

HAHA :)

Jeg for min del har egentlig aldri hatt sansen for spill på pc, helt til en på jobben startet egen Counter Strike server. Da måtte jeg prøve det og nå er jeg helt hekta :)

Adresse til server er: www.snorkelground.com:27021 Er vel ranka som nr 4 i norge, med antall spillere som har vært innom. Nesten allti fullt på denne serveren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...