Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, er det rart det blir problemer i verden..

men en tyrker/pakistaner/somalier i Norge derimot

Hva med en engelskmann, amerikaner, tysker eller svenske i Norge da? Det er ikke utlendinger som gruppe som er problemet, det er enkeltpersoner. Og idioter finner man overalt - også blant etniske nordmenn.

Bimmerdude, det er ingen som har spurt meg om jeg vil ha deg her heller, hva er forskjellen?

Er vel uansett like greit å stenge denne tråden før det tar fullstendig av.. Eriiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bimmerdude, det er ingen som har spurt meg om jeg vil ha deg her heller, hva er forskjellen?

Er vel uansett like greit å stenge denne tråden før det tar fullstendig av.. Eriiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!

Hvis du ikke skjønner forskjellen er du en komplett idiot! Jeg er født her! Det er mitt land! Min eiendom!

Det er rimelig logisk syns jeg. Hvis du ikke er enig kan jeg jo komme og ta den bilen du kaller din for du eier den ikke. Alle eier alt ikke sant?

Hvorfor stenge tråden? Hva er galt med den?

Skrevet

Er det ikke trist at man -et eller annet sted i et innlegg som omhandler "våre nye landsmenn"- må putte inn "jeg er ikke rasist, men..."?

Viser ikke det hvor galt det har blitt?

Man skulle vært sau! Da hadde man iallefall hatt SP som kjempet for seg mot etablering av ulv i Norge, og man kunne gå der man ville..

Skrevet

Hva med en engelskmann, amerikaner, tysker eller svenske i Norge da? Det er ikke utlendinger som gruppe som er problemet, det er enkeltpersoner. Og idioter finner man overalt - også blant etniske nordmenn.

Ingen som har spurt deg om du vil ha bimmerdude her i landet? er ikke han norsk da? er en selvfølge at vi norske skal være her, er bare så synd at vi har politikere som er landssvikere... så hagenisse.. det er ingen som har spurt meg om jeg vil ha deg her....

Skrevet
Jeg tror ikke vold løser noen problemer. Må være med stemmeseddelen vi gjør forandringer. Finnes faktisk ett parti som er mot fri innvandring heldigvis.

Egentlig ser jeg på de som gir bort landet mitt til andre som svikere på en måte. I ett bofellskap spør man alle om de vil at en ny person skal komme inn. Det er ingen som har spurt meg om jeg vil ha de nye folka her. Det er min rett mener jeg. Jeg er faktisk medeier av landet her.

Du gir ikke bort bilen til naboen din til kameraten din. På samme måte kan ikke andre gi bort landet mitt til andre når jeg ikke vil det. Noen som er enig?

Helt enig i det du sier, men i Jarle sitt tilfelle så har utlendingene allerede åpnet en boks med juling så da skjønner jeg det veldig godt om noen gir de en lekse de sent vil glemme..

Skrevet

Det er fælt å si det, men en engelskmann, amerikaner,tysker eller svenske kan mest sannsynlig ha noe å tilby oss. hva er det tyrkere, pakistanere og somaliere har å tilby oss? ikke arbeidskraft og kunnskap akkurat. Det de tilbyr er at de lar oss leve mot at de får gjøre som de vil.

Helt riktig at det finnes idioter blant etniske nordmenn ja, bare se på politikerne våre. De GIR jo bort landet vårt, og VÅRE rettigheter som nordmenn!

Skrevet
Hvis du ikke skjønner forskjellen er du en komplett idiot! Jeg er født her!

Så det er hvor du er født som bestemmer? Jammen godt jeg ikke ble født mens mine foreldre var i utlandet..

Hvor mange av dere liker ikke at nordmenn bosetter seg i andre land? Greit nok at Norge for nordmenn, men da bør det jammen meg være likt for alle, så ikke tenk på å flytte til Sverige eller USA for å få billige biler iallefall! :roll:

hva er det tyrkere, pakistanere og somaliere har å tilby oss?

...

Skrevet

Takk for støtten! Skjønner ikke hvordan hjernen til Hagenisse er satt i sammen i det hele tatt. Må være fullstendig tom for logikk!

Når er det nok utlendinger da Hagenisse? Når det er 10% nordmenn her? Tror du alle som har lyst å komme hit får plass her?

Og det kunne ikke likeså godt vært en nordmann som gjorde det fordi nordmenn er generelt ikke like voldelige, men de er på vei til å bli det fordi norsk ungdom blir påvirket av mer voldelige individer som kommer hit. Det har egentlig ikke noe med saken å gjøre heller.

Hadde ikke de utlendingene vært her hadde han heller ikke blitt slått ned den kvelden. Mener du at han hadde blitt slått ned av en nordmann hvis ikke de var her? Hva tenker du med? Dette er folk som kommer til Norge fordi vi er snille og det er måten de viser sin takknemlighet på!

Ping i bollen ass :P

Skrevet

jævla pakk! en gang jeg var i oslo å besøkte ei venninne som bor i et strøk der det var relativt mye innvandrere,og etter at jeg hadde reist fikk jeg høre at de hadde hatt planer om å banke meg opp,men turte ikke siden jeg er 2 meter høy.men va faen hadde jeg gjort dem? ingenting!! er så lei av å høre gang etter gang om faenskap som har hendt og så er gjerningsmannen "av utenlandsk opprinnelse"

Skrevet

Så det er hvor du er født som bestemmer?

Det er hvor du er født og hvor du har foreldre og forfedre fra som bestemmer ja.

Hvor mange av dere liker ikke at nordmenn bosetter seg i andre land? Greit nok at Norge for nordmenn, men da bør det jammen meg være likt for alle, så ikke tenk på å flytte til Sverige eller USA for å få billige biler iallefall! :roll:

Det er forskjell på de som er omtrent som vårt folkeslag (Europa, Russland og så og si hele Amerika) og de som har andre verdier enn oss og som har en helt annen mentalitet enn oss ja. Tror du virkelig at du kan bosette deg i ett av landene der de fleste utlendingene kommer fra? Dra og bosett deg i Pakistan hvis du tror det er lett du. Og sjekk :P opp ei pakistansk jente og se hvor lenge du lever. Svensker er 99,9 prosent like oss så det er ikke noe problem.

Skrevet

Hører ikke ofte om amerikanere som har som går i gjenger og banker opp folk her i landet. Heller ikke svensker! Og når du sier at ikke Nordmenn skal bosette seg i utlandet heller...? Pleier nordmenn å være kjent for å banke opp folk i landet de flytter til??

Skrevet

Det er ikke tvil om at Norge driver en naiv innvandringspolitikk, og nå som SV er i regjering blir det nok ikke bedre.

Vi bør ha strengere krav for å komme inn, og gjør de kriminelle handlinger bør de sendes tilbake der de kom fra.

Synes at forslaget om at giftermål mellom søskenbarn bør bli forbudt er helt topp. Slik sniker de jo inn masse folk bakveien, folk som ikke er flyktninger eller har behov for asyl som allikevel slipper inn fordi de gifter seg med en slektning og dermed blir familie.

Skrevet
jævla pakk! en gang jeg var i oslo å besøkte ei venninne som bor i et strøk der det var relativt mye innvandrere,og etter at jeg hadde reist fikk jeg høre at de hadde hatt planer om å banke meg opp,men turte ikke siden jeg er 2 meter høy.men va faen hadde jeg gjort dem? ingenting!! er så lei av å høre gang etter gang om faenskap som har hendt og så er gjerningsmannen "av utenlandsk opprinnelse"

Er mange av de som ikke liker folk som kommer fra landet. Så det var nok grunnen. Eller rett og slett fordi du var norsk. Eller fordi det er de som "eier" henne.

Skrevet

Hm, ingen som har sloss med andre nordmenn?? Er vel stort sett de eneste jeg har kranglet med...

Er enig at det er jævlig mye drit som kommer inn til Norge, men en kan ikke dra alle under samme kam. MEN, gjør kort prossess med dem som gjør noe teit. NULL tolleranse. Burde forøvrig vært strengere straffer generelt her i landet.

Er i singapore nå og her er det nesten ikke kriminalitet. Grunnen? De mister en arm hvis de f.eks tygger tyggi... :lol:

Skrevet

Tråden her blir sannsynligvis stengt, men før den blir det vil jeg si min mening...

Personlig så har jeg ingeting mot som dere kaller "utlendinger".

Utlendinger kan være svensker, dansker, muslimer, pakistanere eller islendere for den sakens skyld...

Mange av de som kommer til Norge har gode grunner til å flykte hit, hadde selvfølgelig flyktet til "verdens beste" land selv hvis det var krig i hjemlandet mitt !

Må ærlig innrømme at jeg har ikke vert borti èn svenske eller danske som har ypppet til bråk når jeg er en tur på byen. Var i oslo på jobb i sommer, var ute og drakk blant annet på grønnland. Bare når jeg og arbeidskolegaen gikk gjennom der fikk vi stygge blikk fra ett dusin folk av utenlands opprinnelse. Ble til og med beordret om å komme oss til helvete vekk derifra.

Altså når du blir truet av mennesker som har innvandret til Norge og for trygd opp til halsen så er det noe galt. De burde ha litt mer respekt enn som så !

Det er jo et fåtall av innvandrerne som ikke respekter den norske loven, men det er de vi hører om.

Det at trådstarter ble stoppet og bedt fra om å gi fra seg mobilen er jo helt sykt, burde ikke vert sånn i "verdens beste land å bo i..."

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...