Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette er altså andre gangen på et år jeg har havnet i bråk uten å starte noe selv, dette har aldri hendt meg med norske folk! Jeg har tidligere her inne på forumet deltatt i diskusjoner omkring dette emnet og jeg må si at min respekt for våre nye landsmenn har nådd bunnen... Vil ikke virke som noen rasist, men jeg har fått nok og hvis jeg finner de igjen så smeller det, da blir det balltre og jeg tar gjerne straffen sålenge jeg vet at de lider! Blir så jævli forbanna av dette!

Skulle vært politiker jeg :wink:

Enig at det hadde frista, men er det verdt å ødelegge hele livet til fyren?

http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article163187.ece

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dette er altså andre gangen på et år jeg har havnet i bråk uten å starte noe selv, dette har aldri hendt meg med norske folk! Jeg har tidligere her inne på forumet deltatt i diskusjoner omkring dette emnet og jeg må si at min respekt for våre nye landsmenn har nådd bunnen... Vil ikke virke som noen rasist, men jeg har fått nok og hvis jeg finner de igjen så smeller det, da blir det balltre og jeg tar gjerne straffen sålenge jeg vet at de lider! Blir så jævli forbanna av dette!

Skulle vært politiker jeg :wink:

Enig at det hadde frista, men er det verdt å ødelegge hele livet til fyren?

http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article163187.ece

Så det er greit alle de menneskelivene vi etnisk norske må ofre da? de som blir revet vekk fra oss pga av at vi tar inn kriminelle idioter fra land som har et helt annet menneskesyn enn oss?

Når benjamin ble drept var det store fakkeltog og tårevåte nordmenn overalt, har ikke sett det samme når utlendinger har drept våre egne.. Nei, da må de få behandling og alt det der- eneste de skulle fått var ei kule i bakhodet eller en enveis flybillett ut fra landet vårt!

Skrevet

vært oppe i omtrent det samme selv.. det endte med 2 brukkede fingre for meg men sykehusopphold for de 3 Innvandrerne som prøvde seg..

det er ikke rart vi mister All respekt for slike folk.. dessverre ødelegger de for de som er skikkelige og som oppfører seg og lever som oss nordmenn..

håper virkelig du ser igjen de folka der..slike ting provoserer noe Jævlig! :evil:

Skrevet

nei, har ingen planer om å ødelegge livet til noen, men å gjøre det de gjorde mot meg, bare endel verre vil jeg ikke ha noe problem med, som sagt så fikk jeg knivkutt i handa... tenk om han hadde stikki meg i brystet eller i indre organer, han kunne ødelagt meg for livet, og bare tanken på at slike går rundt skremmer meg... disse folka går ikke med kniv for å skremme, to kjente gutter fra skien,som også er av utenlandsk opprinnelse sitter nå inne for knivstikking, de er 16 og 19 år.... disse har over 400 saker på seg, og først nå blei de tatt, altså viser at noen må bli skikkelig skada for at noe skal skje!

Sånn kan vi ikke ha det, jeg er ikke villig til å vente til eks lillebroren min blir knivstikka før jeg gjør no!!

Lillebroren min som er bare 15 år blei trua på skolen av en i klassen under, utpå kvelden blei det skikkelig bråk og ca 50 ungdommer var samlet i Skien, det endte med at han som trua broren min + et par andre blei tatt av politiet pga de gikk med kniv...

Altså 14åringer går med kniv på skolen, hva faen er det??

Dette er også utlendinger....

Hvis foreksempel broren min blir stikki ned av en sånn jævel, så gir jeg faen i hvor mye jeg skader gjerningsmannen, da skal de lide!

JEG HAR FÅTT NOK!

Skrevet

Steng denne tråden.

Og når man kommer med uttalelser om at pakistanere, tyrkere, etc., ikke har noe å tilby landet, DA er man litt på jordet. Blir mer nazitendenser en rasisttendenser.

Orker ikke kommentere alt som står her. Enig med hagenisse.

Forøvrig mener jeg integreringen må skje på en annen måte, slik at de kommer ordentlig inn i samfunnet. Da mener jeg kriminaliteten vil synke.

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig. Poenget er bare at det skal ikke mer til en at du dryler fyren med balltre, treffer litt feil(godt) og så er det over.

Skrevet
nei, har ingen planer om å ødelegge livet til noen, men å gjøre det de gjorde mot meg, bare endel verre vil jeg ikke ha noe problem med, som sagt så fikk jeg knivkutt i handa... tenk om han hadde stikki meg i brystet eller i indre organer, han kunne ødelagt meg for livet, og bare tanken på at slike går rundt skremmer meg... disse folka går ikke med kniv for å skremme, to kjente gutter fra skien,som også er av utenlandsk opprinnelse sitter nå inne for knivstikking, de er 16 og 19 år.... disse har over 400 saker på seg, og først nå blei de tatt, altså viser at noen må bli skikkelig skada for at noe skal skje!

Sånn kan vi ikke ha det, jeg er ikke villig til å vente til eks lillebroren min blir knivstikka før jeg gjør no!!

Lillebroren min som er bare 15 år blei trua på skolen av en i klassen under, utpå kvelden blei det skikkelig bråk og ca 50 ungdommer var samlet i Skien, det endte med at han som trua broren min + et par andre blei tatt av politiet pga de gikk med kniv...

Altså 14åringer går med kniv på skolen, hva faen er det??

Dette er også utlendinger....

Hvis foreksempel broren min blir stikki ned av en sånn jævel, så gir jeg faen i hvor mye jeg skader gjerningsmannen, da skal de lide!

JEG HAR FÅTT NOK!

og da vil jeg være med og hjelpe til! det burde flere også føle et behov for!

Skrevet
Steng denne tråden.

Og når man kommer med uttalelser om at pakistanere, tyrkere, etc., ikke har noe å tilby landet, DA er man litt på jordet. Blir mer nazitendenser en rasisttendenser.

Orker ikke kommentere alt som står her. Enig med hagenisse.

Forøvrig mener jeg integreringen må skje på en annen måte, slik at de kommer ordentlig inn i samfunnet. Da mener jeg kriminaliteten vil synke.

Kanskje det er det vi gjør feil, at vi prøver å få de inn i samfunnet vårt. hva med å stenge de helt ute. da mener jeg ute fra landet vårt. De fører bare ubehageligheter med seg. se åssen det er i hjemlandene deres, de burde heller holde seg der og prøve å få orden på sitt eget land. ikke komme hit å prøve å ødelegge vårt samfunn!

Hva mener du tyrkere og pakistanere kan tilby oss da? drug-dealere kan vi sikkert skaffe selv.

Det eneste de gjør er å hente skattepengene våre og lage kvalm begge veier, både frem og tilbake..

Skrevet
Leste i avisa for noen dager siden at vestkantungdom ikke får respekt av de gjengene i Oslo fordi de er så lette å rane og ikke forsvarer seg.

Angående det med vestkant-ungdom så har jeg en liten kommentar!

At gjengene ikke viser respekt for "vestkant-ungdommer" tror jeg er helt greit, for vestkant-ungdom ønsker ikke respekt fra "slike miljøer", og de viser heller ikke respekt tilbake, snarere forakt! Slik jeg ser det så har gjengene kun "respekt" for seg og sine! Det spiller ingen rolle om det er ungdom fra beste vestkant, østkant, bergensere, svensker etc. For disse gjengene er man enten "med", eller "utenfor". Man må også huske på at forskjellen mellom respekt og frykt, er ganske liten!

Det skrives også at vestkant-ungdom ikke får respekt fordi de er så lette og rane og at de ikke klarer og beskytte seg selv? Ja hva skal man egentlig gjøre når det står 10-20+/- "nye naboer" og skriker at du skal gi fra deg eiendelene dine samtidig som de truer med både det ene og det andre? Min mening er at misunnelse også har litt med saken og gjøre. Dyre fine klær, mobil etc; lett mål for gjengene!

Jeg har selv opplevd å få mobilen forsøkt stjålet, men fikk hjelp av de ansatte på et utested! Da jeg prøvde og kontakte politiet fikk jeg til svar at de ikke hadde ressurser nok! Men jeg kunne komme til uka og anmelde forholdet!!! IKKE SANT!! :evil::evil::evil:

Jeg så at noen over her nevnte borgervern..Dette kommer til og skje snart hvis ikke politiet får ut fingern og gjøre noe! Kan ikke fortsette slik som dette. Er ikke rart at folk blir rasister når "de nye" ikke klarer og snakke, kle seg og oppføre seg!

Jeg er selv av utenlandsk opprinnelse, født på Filippinene og adoptert til Norge da jeg var 7 mnd. Jeg er jo norsk statsborger, og alle jeg kjenner ser på meg som norsk, men vet at det er mange her i landet som ikke gjør det også, og at de mener at jeg ikke har rett til og uttale meg i en slik sak..Men men..

For meg, hvertfall her i fredrikstad, så er det mer enn nok innvandrere! Men sålenge folk oppfører seg, jobber, lærer skikkelig norsk og kler seg norsk, så må de gjerne være her!

TIL TRÅD-STARTER: Leit og høre, håper du blir bra og at ting ordner seg! Men ikke regn med politiet! :?

Skrevet

I Skien er det jo ekstremt ille nå da, hørt om flere slike episoder der.

Tenk hadde alle hatt èn religion, da hadde det ikke vert noe problem i det hele tatt :roll:

Skrevet
For meg, hvertfall her i fredrikstad, så er det mer enn nok innvandrere! Men sålenge folk oppfører seg, jobber, lærer skikkelig norsk og kler seg norsk, så må de gjerne være her!

Hahaha.. regner med at det gjelder norske turister i utlandet og da???

Skrevet
I Skien er det jo ekstremt ille nå da, hørt om flere slike episoder der.

Tenk hadde alle hatt èn religion, da hadde det ikke vert noe problem i det hele tatt :roll:

Vi i SKIEN trenger hjelp fra alle andre etnisk norske til å slå et slag mot innvandrerjævlene som snart overtar her!

Skrevet

Vi i SKIEN trenger hjelp fra alle andre etnisk norske til å slå et slag mot innvandrerjævlene som snart overtar her!

Nå må du slappe av litt synes jeg.. Det er faen ikke rart at det blir slagmål.. Skulle nesten trodd at reklamerte for Vigrid eller noe. Dette er ett forum der vi duskuterer bmw, ikke innvandringspørsmål !

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...