Gå til innhold

*nye bilder* Noen "dårlige" bilder av min nye 320D

P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

Edit: La til noen nye bilder lengre ut i tråden.

Må nesten legge ut noen bilder av nybilen selv om den ikke er 100% ferdig enda. Det som mangler er en ganske lys solfilm på rutene, bakpotte med 2 runde tuter skal monteres i morgen og så var det å få på plass en cd skifter da. Multifunskjonsratt får vente til sommeren. Dessuten venter jeg på BMW og M merker til sommerhjulene men det er ikke noe hast da det snør i trøndelag :? .

Så langt er jeg meget godt fornøyd med dieselbil. Den er jo nå chippet så den går ganske bra syns jeg. 166HK og 355NM. Synes også det ble litt tøft med Xenon i hovedlysene og grøftelysene.

1_G.jpg

2_G.jpg

3_G.jpg

7_G.jpg

S3010022.jpg

S3010029.jpg

S3010033_001.jpg

S3010040.jpg

S3010035.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den der var bare utrolig lekker PIB! :D xenon ga skikkelig tøff effekt ja! bilen ser litt mer sinna ut på en måte ;)

og m-tech stylinga er det jo heller ikke noe og utsette på!

Felgene, er det 2004mod ///M-felger? Altså 2004-modellen av de jeg har? eller er disse en egen type?

Hvis jeg absolutt skal sette fingern på noe jeg "ikke" likte, så må det være rattet..jeg klarer bare ikke og se "skjønnheten" i denne 3-eike designen, men som du skrev så skal vel dette byttes i multi-func-ratt? men håper da du får et annet design :D:D

Ellers.. HELT RÅÅ BIL:D kos deg!

fler bilder når du gjør forandringer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger. De ringene rundt skivene ser ikke slik ut i dagslys. Er blitzen på cameraet som får de til å virke så voldsome. De er heller ikke i chrome. Rattet skal som nevnt skiftes. Den ser vell litt ekstra lav ut på bildene da den er nedlastet med 4 stk. 19" hjul og noe annet stash. Felgene er av den nye typen M felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil gitt!!!!

men: (om eg skal tørre)

Likte ikkje at du hadde lakka det svarte feltet under på M-tech fangaren bak (ser sirumpa ut ned det)..eg var heller ikkje begeistra for å lakke ringen rundt tåkelyset framme, og med svarte gummilister på vindu så burde du ha svarte innfestingar på speila (som var flotte) for å tilnerme deg ein shadowline look...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! Gratulerer!

Alltid hyggelig å ha flere å diskutere e46-problemer med -)

Synes prefaceliften faktisk ser enda bedre ut med mtech-II enn faceliften. Men jeg kan vel knapt kalles objektiv på det punktet der :D

Ellers litt underlig med e90 haifinne. Synes takspoiler og haifinne blir litt mye, men men.. :) ACS takspoiler + m3 leppe er i hvertfall 100% min smak. Diskret og elegant. Lakkerte lister er også nam!

Er baklyktene originale BMW?

Trodde nesten ikke m-felgene kom i 19", men hvis det virkelig er tilfelle så selg dem til meg :D

Vet du hvor speilene er kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...