P.I.B Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 Den felgen skal på andre sida P.I.B. Ser ikkje du mønsteret. Det er dekket som skal på andre sia hehe. Var jo bare for å vise felgen opp mot bilen da 17" hjulene blir i hvertfall små i forhold. Gleder meg selv til å få prøvd på felgene, men som dere ser så er det ikke akkurat sommerhjulføre i trøndelag. Mulig jeg må senke den litt mer forran. Venter til våren med å legge solfilm. Tror det blir bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Fin bil... Og jeg ser du har tatt de obligatoriske "nybil/vaskeanlegg"-bildene Jeg har ikke lest hele tråden og er ikke så aktivt på forumet. Hva skjedde med den røde touringen? Jeg skulle jo kjøpe den ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Det er dekket som skal på andre sia hehe. Var jo bare for å vise felgen opp mot bilen da Eg skjønnar. Klart eg tog an. Lurte bærra på om du tog an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 Hva skjedde med den røde touringen? Jeg skulle jo kjøpe den ... Det har ikke skjedd annet enn at Touringen har fått ny eier. Tror faktisk den kommer for salg igjen snart da ny eier venter på en 2005 mod. BMW av noe slag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 ja nå så alt mye bedre ut... men de eksosrørene der ser fake ut ... ingen Rekke sekser som lurer under panseret der nei... men det så fint ut da... digg med snø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 ja nå så alt mye bedre ut... men de eksosrørene der ser fake ut ... ingen Rekke sekser som lurer under panseret der nei... men det så fint ut da... digg med snø.. Ser fake ut? Er da ikke bare rekkesekserne som har dobbel eksos! Ble tøft! Kan du ikke bare sette på 19"erne på ene siden av bilen da? Bare for å se hvordan det blir mersom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Utrolig flott bil... Virkelig noe jeg kunne tenkt meg å ofra min for .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Arg! Du har samme vinterfelger som jeg har sommerfelger! Ser det må gjøres noe på den fronten til sommern! Hadde bilen lakkerte lister når du kjøpte den, eller er det noe du har gjort "selv"? Lurer på å få gjort det selv, men han på lakkeringsverkstedet tvila litt på om det kom til å bli 100% bra. Malingen kan flasse av ved stensprut osv. Har du bytta dempere også eller bare fjører? Selv har jeg m-tech understell, men det blir litt offroad i forhold til din... Utrolig strøken bil det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 for en utrolig pen bil hold oss oppdatert med de spreder xenon pærene/lyktene a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 18, 2005 Forfatter Share Skrevet November 18, 2005 ":3c3bayua]Hadde bilen lakkerte lister når du kjøpte den, eller er det noe du har gjort "selv"? Lurer på å få gjort det selv, men han på lakkeringsverkstedet tvila litt på om det kom til å bli 100% bra. Malingen kan flasse av ved stensprut osv. Listene,fangerne,skjørtene,bakrutesenker og sharkfinnen er nylakkerte. Om det holder gjenstår å se men kjenner jo endel folk som har gjort dette. Holder seg bra de listene i hvertfall. ":3c3bayua]Har du bytta dempere også eller bare fjører?Selv har jeg m-tech understell, men det blir litt offroad i forhold til din... Byttet kunn fjærene. Skal bytte dempere med det samme jeg skal inn på 4 hjulskontroll. Lurt å vente litt til fjærene har "satt" seg. hold oss oppdatert med de spreder xenon pærene/lyktene a? Skal spørre neste gang jeg treffer han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Ok. Du plukket av alle listene og leverte dem på lakkeringsverksted da? Mye pes å få dem av/på? edit: Er en forresten nødt til å bytte demperne også? (Hvis en har mtech, som jeg har nå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 20, 2005 Forfatter Share Skrevet November 20, 2005 Bare å "rive" av listene. Fort gjort. På mtech senking slipper du å bytte dempere. Senker vel bare 20mm. På biler jeg har senket mere enn 40mm så har jeg bestandig byttet dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Veldig tøff bil du har fått deg P.I.B Har lyst på en e46 en gang jeg også Lurer litt på en ting, de svarte ringene på lista på bakfangeren din, er de ryggesensorer som er der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Veldig tøff bil du har fått deg P.I.BHar lyst på en e46 en gang jeg også Lurer litt på en ting, de svarte ringene på lista på bakfangeren din, er de ryggesensorer som er der eller? Det er nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 hvor har du kjøpt angel eyes? byttet hele lykta eller bare montert ringer? har du ettermontert xenon i hovedlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå