Gå til innhold

*nye bilder* Noen "dårlige" bilder av min nye 320D

P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

Den felgen skal på andre sida P.I.B. Ser ikkje du mønsteret. :wink:

Det er dekket som skal på andre sia :) hehe.

Var jo bare for å vise felgen opp mot bilen da :) 17" hjulene blir i hvertfall små i forhold.

Gleder meg selv til å få prøvd på felgene, men som dere ser så er det ikke akkurat sommerhjulføre i trøndelag.

Mulig jeg må senke den litt mer forran. Venter til våren med å legge solfilm. Tror det blir bra til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja nå så alt mye bedre ut... men de eksosrørene der ser fake ut ... ingen Rekke sekser som lurer under panseret der nei... men det så fint ut da...

digg med snø..

Ser fake ut? Er da ikke bare rekkesekserne som har dobbel eksos!

Ble tøft!

Kan du ikke bare sette på 19"erne på ene siden av bilen da? Bare for å se hvordan det blir mersom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg! Du har samme vinterfelger som jeg har sommerfelger!

Ser det må gjøres noe på den fronten til sommern!

Hadde bilen lakkerte lister når du kjøpte den, eller er det noe du har gjort "selv"? Lurer på å få gjort det selv, men han på lakkeringsverkstedet tvila litt på om det kom til å bli 100% bra. Malingen kan flasse av ved stensprut osv.

Har du bytta dempere også eller bare fjører?

Selv har jeg m-tech understell, men det blir litt offroad i forhold til din... :)

Utrolig strøken bil det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3c3bayua]

Hadde bilen lakkerte lister når du kjøpte den, eller er det noe du har gjort "selv"? Lurer på å få gjort det selv, men han på lakkeringsverkstedet tvila litt på om det kom til å bli 100% bra. Malingen kan flasse av ved stensprut osv.

Listene,fangerne,skjørtene,bakrutesenker og sharkfinnen er nylakkerte. Om det holder gjenstår å se men kjenner jo endel folk som har gjort dette. Holder seg bra de listene i hvertfall.

":3c3bayua]Har du bytta dempere også eller bare fjører?

Selv har jeg m-tech understell, men det blir litt offroad i forhold til din... :)

Byttet kunn fjærene. Skal bytte dempere med det samme jeg skal inn på 4 hjulskontroll. Lurt å vente litt til fjærene har "satt" seg.

hold oss oppdatert med de spreder xenon pærene/lyktene a?

Skal spørre neste gang jeg treffer han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...