TOREBMW Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 snø verste jeg vet..greit på juleaften men eller er det noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 I dag på vei hjem fra jobb så jeg den første bilen i grøfta allerede. Det var en AM-car av noe slag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Stod 3 biler oppe i bakken her og sleit, ene med reservehjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Kan ærligt talt ikkje komme på ein positiv ting med snø og is..ikkje 1!!HATER SNØ Hehe! Har det noe med en overstylet bil å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Hmmm...2-3 minusgrader her i Danmark, men sne tror jeg ikke det kommer med det første. Hvis det først skal være vinter og kaldt kan det like gjerne være skikkelig med sne for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå