Gunnar Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 BMW and Sauber - Barcelona Test 11/28/2005 Test in Barcelona. November 28th – 30th 2005. Day one – Monday. Weather conditions: Sunny and dry Temperatures: air 5-14°C, track 5-17°C Fastest lap overall: 1:20.609 min, Gary Paffett, McLaren-Mercedes, Michelin Number of cars participating: 3 Driver on duty: Nick Heidfeld Chassis: Sauber C24B Engine: BMW P86 V8 Test kilometres today: 129 km Number of laps today: 28 Fastest lap: 1:21.634 min (lap 16) Test programme / Remarks: First test of Sauber C24B with BMW P86 V8 engine. In the morning, the car ran without any problems. In the afternoon, the engineers stopped the programme early. What comes next: Continuation of engine and systems testing Nick Heidfeld: "After an almost three-month break I could hardly wait for the first test. The chassis and engine ran without any problems in the morning. All the systems were working perfectly. Of course you can tell the difference in performance compared to the V10. That’s something you just have to get used to. A positive surprise is that the engine vibrates a lot less than I had expected. In the afternoon we had to break off work early when the engineers spotted a problem in the data and told me to switch off the engine. Tomorrow we will resume our programme as planned." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 Blir spennende å se hva de klarer å få ut av dette Men det er jo en liten nedtur at Tv2 vistnok har sluttet å sende formel 1. Liten "nyhet" til: BMW Sauber viser ny bil i januarTeamet som nå eies helt av BMW vil lansere sin nye bil den 16. og 17. januar neste år. Samtidig vil teamet vise sine nye farger og design. Presentasjonen vil finne sted i Valencia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Så TV2 sender ikke F1 til neste år? Hvem sender? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Så TV2 sender ikke F1 til neste år? Hvem sender? ...var sikker på at TV2 hadde kontrakt ut 2007.... Atle Guldbrandsen sa som avsluttning i Kina "vi tar ein pause til i februar...." ??!!??? dersom TV2 ikkje sender F1 går eg "bananas"......(drittlei Ticket på Canal Digital) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Så TV2 sender ikke F1 til neste år? Hvem sender? ...var sikker på at TV2 hadde kontrakt ut 2007.... Atle Guldbrandsen sa som avsluttning i Kina "vi tar ein pause til i februar...." ??!!??? dersom TV2 ikkje sender F1 går eg "bananas"......(drittlei Ticket på Canal Digital) Hva med å evt. kikke litt på danske eller svenske kanaler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 .....ikkje mange av dei på vestlandet...heller ikkje i familiepakka til CanalDigital.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 Var sånn jeg har fått det med meg at den nye kanalen Sport N (viasat) skal sende F1.. Tv2 solgte seg ut http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/13/446265.html Formel 1 på SportNDe nye tv-sportkameratene overtar Formel I fra TV 2 kommende sesong - alt går på SportN. Også Nascar Goal blir med i porteføljen dit fra MTG. Golf, boksing, amerikansk fotball og baseball kommer på sendeplanen Om dette blir en ren betal-tv kanal (parabol) eller om den kommer med på grunnpakken til Canal Digital (kabel-tv) vet jeg ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 TRAGISK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Så TV2`s sportsavdeling kommer til å satse bortimot 100% på fotball, altså? Begynner å få TV2`s altoppslukende fotballdekning langt opp i halsen etterhvert.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Så da blir det uansett ikke noe F1 på meg neste år. Jaja.. for 1 år siden hadde jeg sagt "no loss", men denne sesongen har jo faktisk sporten tatt seg noe opp igjen.. Menmen, da er det slutt for meg ihvertfall. Har ingen planer om å begynne å betale i dyre dommer for alt dette Viasat-pisset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 ...nei heile VIASAT har eg langt oppi halsen! Kva koding brukar VIASAT??...videoguard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 Så da blir det uansett ikke noe F1 på meg neste år. Jaja.. for 1 år siden hadde jeg sagt "no loss", men denne sesongen har jo faktisk sporten tatt seg noe opp igjen.. Menmen, da er det slutt for meg ihvertfall. Har ingen planer om å begynne å betale i dyre dommer for alt dette Viasat-pisset. Ja blir litt synd egentlig. Samtidig som BMW har starta for seg selv også. Perfect timing! Siden jeg har kabeltv så krysser jeg fingrene for at SportN kommer med i grunnpakken Men, men, en skal jo ikke håpe på for mye.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå