FredrikE24 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Ikke innkjørt? Still opp dysenåla så bilen såvidt går pga feit blanding, kjør litt rundt 3-4 tanker, så struper du inn dysenål litt etter litt Bare å kjøre ivei Ta gjerne bilde av gassern, mulig det er dysenål for tomgang, midtregister og toppregister(hovednål)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Er det ingen som holder på med RC lastebil da? Kjører en Scania R470 selv... Har ikke truffet noen her på sørlandet som holder på med det..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Vet du hva, det synes jeg er så kult!! Masse kule lyder, lys og funksjoner! Har du noen anbefalinger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Tamiya har jo noen gode start sett. Har den Tamiya R470 scanian... kjøpte min på http://www.stellamodels.net for noen år siden. Tamiya har jo nå også kommet med en dobbelakslet Scania, noe som frister veldig. Tidligere måtte man jo bygge om til dette selv for få det autentisk. Også kjøpt meg lys og lyd unit hos stellamodels samt henger, som jeg har lakkert med BMW logo sender og mottaker kjøpte jeg i tyskland og du bør nok gå for minst en 6-kanals radio. Noen år siden jeg bygde min, og resultatet ble ikke helt perfekt synes jeg… Litt dårlig lakkeringsjobb osv. Så er veldig klar for å bygge en ny lastebil en gang. Den jeg har nå er egentlig ganske standard med ekstra kufanger og tusenmetere foran. Eller så har du Wedico da: http://www.wedico.de/ Men her snakker vi HELT andre priser og ikke plastikk. Fort 3-5000 euro for en gravemaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Ikke innkjørt?Still opp dysenåla så bilen såvidt går pga feit blanding, kjør litt rundt 3-4 tanker, så struper du inn dysenål litt etter litt Bare å kjøre ivei Ta gjerne bilde av gassern, mulig det er dysenål for tomgang, midtregister og toppregister(hovednål)! Skal være innkjørt. Er justering for tomgang og topp, men greia er at jeg kjøpte den lite brukt fra en som ikke hadde peiling, hadde fått hjelp til innkjøring osv., og vi hadde begge problemer med å få start på den. Fant ut at det var startboksen som ikke hang helt med, Lithium-batteriene smelta rett og slett, så jeg oppgraderte ledningsnettet og lagde kabel for bilbatteritilkobling, og da fyrer den lett som bare det, men da jeg fikk gang på den bobla det rundt pluggen, den stod skjevt i. Dreide ny topp til den, men fikk den ikke til å gå skikkelig. Starter greit, og kan gi den så mye at det kommer masse drivstoff ut av potta, men med pådrag dør den bare. Klarer ikke dra i gang engang hvis den står på bakken. MEN har fått noen tips om at nitroen kan bli gammel og dårlig, så når jeg får tid er vel neste steg å kjøpe en ny kanne. Den er nok fort et par år og kanskje mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Flyr for tiden fly og helikopter på ca 4 år gammel fuel uten problemer. Er det bensin eller olje som kommer ut av potta? Oljesprut fra eksos er helt normalt! Litt dumt dette med toppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Tror toppen er grei, dreide ny i 7075-T6. Var alu fra før. Virker tett og fin, men skal ikke garantere. Mulig det er olje som kommer ut, men har jo også noen standardinnstillinger fra manual, og det hjelper lite. Har hørt forskjellig om "gammel" nitro, men føler jeg må prøve. De sier at når den forandrer farge over tid, så kan den ha blitt dårlig. Samme som en kan se når en lar litt stå igjen i tanken på bilen/whatever en stund. Bilen skal ha 20-30% nitro, den jeg har er 25%. Lånte litt 16% av en kun for å teste litt nyere nitro, men det funka ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 25% mener jeg er litt mye, kjørte alltid på mellom 16 og 18% på mine biler, spiller ingen stor rolle, med høyere nitro, sprekere motor, men slites noe raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 bringe litt liv i denne tråden.. vis noen fra hamar driver med dette. så er vi en gjeng som samles på lefdal på kveldene og drifter litt med utsatte kjegler og litt sånn.. ingen av oss er spesielt flinke men vi har det sosialt og gøy mens vi holder på stort sett fra 20.00 til 22.00 vi er der Hørtes veldig interessant ut, kommer fra Råholt, så er ikke lange biten opp til Hamar, kunne verdt litt artig en kveld det der har lyst på drifter igjen, da jeg drev mye med dette før, hadde to driftingbiler, en med XXX ramme av carbon og div oppgraderinger, gikk i 100km/t med skumgummi dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Har to fete tamiya TT01 driftebiler til salgs jeg. Oppgradert med div carbon, børsteløse motorer digital sender +++++++ Har en bråte med deler å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Har du noen bilder avdesse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Kan ordne bilder av bilene. nesten ikke brukt, bare bygget, påkostet og prøvd. har du email feks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Har hatt en gammel kyosho usa-1, med to .21 motorer uten nedgiring, det gikk altfor fort:p Nå flyr jeg helikopter, blade mcpx og t-rex 450 gøy å lande mcpx'n opp ned i taket i stua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Kan ordne bilder av bilene. nesten ikke brukt, bare bygget, påkostet og prøvd. har du email feks? turbonetics@live.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Har stående en Fg baja 4x4 med trimpotte å div snaks på, å en en Fg monster 2wd som like gjerne kan selges. Send pm om noen er intresert selges rimelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå