Gå til innhold

Kjører du RC bil?

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bringe litt liv i denne tråden.. vis noen fra hamar driver med dette. så er vi en gjeng som samles på lefdal på kveldene og drifter litt med utsatte kjegler og litt sånn.. ingen av oss er spesielt flinke men vi har det sosialt og gøy mens vi holder på :) stort sett fra 20.00 til 22.00 vi er der :)

Hørtes veldig interessant ut, kommer fra Råholt, så er ikke lange biten opp til Hamar, kunne verdt litt artig en kveld det der :) har lyst på drifter igjen, da jeg drev mye med dette før, hadde to driftingbiler, en med XXX ramme av carbon og div oppgraderinger, gikk i 100km/t med skumgummi dekk :shock:

bare og si ifra når du har fått tak i bil så kan jeg få tak i noen kompiser og stille i stand en kveld ;) men er bare inne i et parkeringshus fra 20-22 da lyset skrur seg av da.. men bare og slenge på så skal vi se hva vi får til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet så absolutt hva du mener, jeg har en sånn historia jeg og.. at det gikk bra skjønner jeg egentlig ikke.. stod og kjørte, plutselig stikker bilen av rett mor veien, den smetter UNDER en bil i fart, det gikk bra, men det var jo en buss i det andre feltet også, så den smatt under bussen også, rett forran bakdekka, stod med hjerte i halsen, så smalt bilen i fortaskanten, ble litt dyrt det ja.. men men :) stod også og kjørte på en fotball bane rett ved en elv, bilen stakk selvfølgelig av mot elva, men heldigvis traff den et tre i vannkanten..

etter dette her så fant jeg ut jeg skulle kjøpe meg en failsafe.. her har du link til den http://shop.smallsize.no/product_info.p ... eb942d3600

den funker mega bra, så fort bilen mister kontakt med kontrollen så drar den av gassen og bremser ned, så fra full gass til full brems! absolutt noe man må ha spørr du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet så absolutt hva du mener, jeg har en sånn historia jeg og.. at det gikk bra skjønner jeg egentlig ikke.. stod og kjørte, plutselig stikker bilen av rett mor veien, den smetter UNDER en bil i fart, det gikk bra, men det var jo en buss i det andre feltet også, så den smatt under bussen også, rett forran bakdekka, stod med hjerte i halsen, så smalt bilen i fortaskanten, ble litt dyrt det ja.. men men :) stod også og kjørte på en fotball bane rett ved en elv, bilen stakk selvfølgelig av mot elva, men heldigvis traff den et tre i vannkanten..

etter dette her så fant jeg ut jeg skulle kjøpe meg en failsafe.. her har du link til den http://shop.smallsize.no/product_info.p ... eb942d3600

Har du feks sjekka krystalla dine? Kjører du på riktig kanal?

Opplevde det der selv også på en drifter, der hang den seg opp, du får ikke gjort så mye, til bilen din får kontakt igjen med krystall, så må du søke inn kanaler på kontrollen hvis den er avansert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...