hagenisse Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Jeg kjøpte en sånn HPI sprint sport turbo gt, men å kjøre drifting med RC-bil var vel ikke det helt store. Så da ble en liten mini (m-chassis) kjøpt isteden, og du verden så mye mer moro det er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 bringe litt liv i denne tråden.. vis noen fra hamar driver med dette. så er vi en gjeng som samles på lefdal på kveldene og drifter litt med utsatte kjegler og litt sånn.. ingen av oss er spesielt flinke men vi har det sosialt og gøy mens vi holder på stort sett fra 20.00 til 22.00 vi er der Hørtes veldig interessant ut, kommer fra Råholt, så er ikke lange biten opp til Hamar, kunne verdt litt artig en kveld det der har lyst på drifter igjen, da jeg drev mye med dette før, hadde to driftingbiler, en med XXX ramme av carbon og div oppgraderinger, gikk i 100km/t med skumgummi dekk bare og si ifra når du har fått tak i bil så kan jeg få tak i noen kompiser og stille i stand en kveld men er bare inne i et parkeringshus fra 20-22 da lyset skrur seg av da.. men bare og slenge på så skal vi se hva vi får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Er det 1:10 driftekarosseri som folk flest har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 er det i parkeringshuset der alle kjører inn om kvelden hvis det begynner og snø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 er 1:10 vi bruker der ja.. joachim vis det er det som ligger ved lefdal så stemmer det ja.. i 2. etg vi driver på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Gromt! Jeg skal skaffe en drifter fort som mulig! veldig lyst til og være med på litt kjøring, er gøy det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 er bra det vi er absolutt ikke noe gode egentlig men har noen kjegler som vi setter opp og øver på og kontrolere sladdene mest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 kanskje jeg og fettern min kunne kommet engang, tror han har to slike biler, og han bor på stange så er ikke langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 bare og komme det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwEG Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 får du kjøpt 1:10 E30 eller E36 karo noen plass da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 absolutt hobby som holder til på hamar.. har nettbutikk og trorr jeg.. har iallefall e30 m3 skall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Er alltid så gøy når gassen henger seg opp Not :/ Hadde full guffe med min nitrobil som jeg ga 7000kr for ? Også hang gassen seg opp og den hadde god fart også smalt den inn i et murbygg... Rip nitrobilen min! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 vet så absolutt hva du mener, jeg har en sånn historia jeg og.. at det gikk bra skjønner jeg egentlig ikke.. stod og kjørte, plutselig stikker bilen av rett mor veien, den smetter UNDER en bil i fart, det gikk bra, men det var jo en buss i det andre feltet også, så den smatt under bussen også, rett forran bakdekka, stod med hjerte i halsen, så smalt bilen i fortaskanten, ble litt dyrt det ja.. men men stod også og kjørte på en fotball bane rett ved en elv, bilen stakk selvfølgelig av mot elva, men heldigvis traff den et tre i vannkanten.. etter dette her så fant jeg ut jeg skulle kjøpe meg en failsafe.. her har du link til den http://shop.smallsize.no/product_info.p ... eb942d3600 den funker mega bra, så fort bilen mister kontakt med kontrollen så drar den av gassen og bremser ned, så fra full gass til full brems! absolutt noe man må ha spørr du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Den rød er min, har E30 M3 og GT karosseri også, men ikke helt ferdig ennå! Bruker det som "herjekaross" ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 vet så absolutt hva du mener, jeg har en sånn historia jeg og.. at det gikk bra skjønner jeg egentlig ikke.. stod og kjørte, plutselig stikker bilen av rett mor veien, den smetter UNDER en bil i fart, det gikk bra, men det var jo en buss i det andre feltet også, så den smatt under bussen også, rett forran bakdekka, stod med hjerte i halsen, så smalt bilen i fortaskanten, ble litt dyrt det ja.. men men stod også og kjørte på en fotball bane rett ved en elv, bilen stakk selvfølgelig av mot elva, men heldigvis traff den et tre i vannkanten.. etter dette her så fant jeg ut jeg skulle kjøpe meg en failsafe.. her har du link til den http://shop.smallsize.no/product_info.p ... eb942d3600 Har du feks sjekka krystalla dine? Kjører du på riktig kanal? Opplevde det der selv også på en drifter, der hang den seg opp, du får ikke gjort så mye, til bilen din får kontakt igjen med krystall, så må du søke inn kanaler på kontrollen hvis den er avansert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå