powerfulglenn Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 vet så absolutt hva du mener, jeg har en sånn historia jeg og.. at det gikk bra skjønner jeg egentlig ikke.. stod og kjørte, plutselig stikker bilen av rett mor veien, den smetter UNDER en bil i fart, det gikk bra, men det var jo en buss i det andre feltet også, så den smatt under bussen også, rett forran bakdekka, stod med hjerte i halsen, så smalt bilen i fortaskanten, ble litt dyrt det ja.. men men stod også og kjørte på en fotball bane rett ved en elv, bilen stakk selvfølgelig av mot elva, men heldigvis traff den et tre i vannkanten.. etter dette her så fant jeg ut jeg skulle kjøpe meg en failsafe.. her har du link til den http://shop.smallsize.no/product_info.p ... eb942d3600 den funker mega bra, så fort bilen mister kontakt med kontrollen så drar den av gassen og bremser ned, så fra full gass til full brems! absolutt noe man må ha spørr du meg.. Fett! Den var ikke dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Hva anbefaler folket? Jeg har lyst til og leke litt... men det er jo vinteren snart så Driftbil hadde jo vært gull! men jeg vil ha noe som liksom bråker litt Og en driftbil går jo på strøm... Men hadde vært gøy og leke seg i snøen også Hva hadde dere valgt? Skal helst ha en så billig løsning som mulig Max pris er 2500kr... Her er den jeg holder på med litt fortiden da... Senka den litt på de 2 siste bildene pga jeg synes den var litt for høy : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Kommer jo endel ann på hva du liker da. Selv synes jeg det meste er morro, men holder meg nå kun til drifting, da jeg synes det er utrolig artig. Kan jo drifte med fuel også, men blir vel fort litt varmt osv. Synes elektro er helt optimalt jeg, med andre dekker osv går den jo som er utvær! Er jo innebaner mange steder i norge også vel? Vi har selv her værtfall innehall til rc og store baner om sommern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Om du skal leke deg i snøen å komme fram så si over allt vil jeg anbefale 1/8 monstetruck. De er skikkelig morro og tåler en real smell. Har selv hatt et par HPI Savage og vært fornøyd med den. Om du derimot er ute etter litt allroundbil som kan være brukendes like mye på asfalt som snø bør du velge noe midt mellom monster og buggy-bil. Kompis av meg har Traxxas Revo mener jeg den heter og den går som et uvær og er veldig stødig. Savagen kan være litt "veltepetter" på asfalten i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Da skal jeg kjøpe meg RC drifter, digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Enig med utsagnet til NA over her, 1:8 monstertruck er beste redskapen om vinteren, og der er Savage modellen er den desidert beste av dem! Har selv hatt TRaxxas Revo og Savage X samt XL, og stor forskjell på hvor habile disse bila er på snø! Der X og XL kommer fram står Revo dønn fast XL har jeg opplevd som mest solid også, hoppa nærmere 40meter med den bilen, funka like fint etterpå Blir nok å handle en slik en over nyttår igjen når økonomien står til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwEG Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 hoppa nærmere 40meter med den bilen, funka like fint etterpå Dette høres veldig morro ut C: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Hehe, er morro ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 NESTEN så jeg vurderer og dra hjem og skru sammen bilen igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 gjør det joachim.. blir kjøring på lefdal i hamar i kveld ettersom jeg har skjønt fra 20:00 og utover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 http://elefun.no/p/prod.aspx?v=19893 ønsker meg denne til jul jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 jeg bor rett utafor oslo, så får nok ikke kommet i dag desverre! kan jo sende deg en pm når jeg er oppover så kanskje vi kan få til noe da kjedelig og kjøre alene og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 gjør det joachim.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Om du skal leke deg i snøen å komme fram så si over allt vil jeg anbefale 1/8 monstetruck. De er skikkelig morro og tåler en real smell. Har selv hatt et par HPI Savage og vært fornøyd med den. Om du derimot er ute etter litt allroundbil som kan være brukendes like mye på asfalt som snø bør du velge noe midt mellom monster og buggy-bil. Kompis av meg har Traxxas Revo mener jeg den heter og den går som et uvær og er veldig stødig. Savagen kan være litt "veltepetter" på asfalten i forhold. jeg har en traxxas revo, kun brukt noen mnd, nå har jeg ikke brukt den på over et år, så kan vel like gjerne selge. Er litt ekstra stash, trimpotte, asfalt hjul... om noen er interessert er det bare å ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 gjør det joachim.. blir kjøring på lefdal i hamar i kveld ettersom jeg har skjønt fra 20:00 og utover hei igjenn. om det er inne i parkeringshuset dere kjører er det kanskje ikke så populært med nitrobil vil jeg tro??Er kanskje leiligheter på toppen å sånn der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå