joachim sørlie Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Det blir ikke med nitrobilen såklart.. Den bråker mye mer enn en vanelig nitro bil, er Grom motor og potte osv på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Jippi har idag kjøpt en Kyosho Fazer EP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Kjøpte meg E30 m3 drifter, Tamiya tt01 i stad, blir vel stance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Kjøpte meg E30 m3 drifter, Tamiya tt01 i stad, blir vel stance Bilde/film? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwEG Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 den vill jeg også se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Her er et av mine karosserier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Kommer bilder skal lakkere hele bilen i marraceshfarge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 NA er ikke noe leiligheter på toppen der men hus ved siden av så er ikke populært med nitrobil nei... vi har fått lov til og stå der av securitas pga at bilene ikke lager noe særlig støy og vi ikke ødelegger noe så.. zhillen: da er det bare og komme deg oppover.. igår var vi 4 stk som kjørte og alle kjørte BMW 3xe30 m3 og meg med min e46 m3 gtr racecar motor oppsett har du? orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 jeg har en sakura Zero, coilovers, stabstag, visko sperrer, 10,5T speedpassion motor oppsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 burde funke det ja har selv bare en tamiya tt01-drift med alt av elektronikken ny og 5.5T motor, samt coilovers og alu drivverk og styring. prøvde med lipo batterier igår og fant fort ut at det blir julegave til meg i år.. kjører normalt på nihm batterier men med lipo ble den endel sprekere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Ja er org foreløpig, blir vel 5,5T motoren som jeg sikler mest på, eller t20t1. Bytter til tjukkere olje på diffa og alu mellomaksling, negativ camber osv, kommer bilde når den kommer Ja jeg blir med jeg, Dere for si ifra når dere skal kjøre, får bilen nesteuke regner jeg med.ca 1 time opp dit fra meg, så blir gjerne med jeg med stativ på taket med 4 ekstra hjul, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Første tur på stuegulvet http://www.youtube.com/watch?v=ATbxZB86Cgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Kjøpte meg E30 m3 drifter, Tamiya tt01 i stad, blir vel stance Bilde/film? hvor kjøpte du den? jeg vill også ha =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Kjøpte den på ebay, grisebillig! Kjøpte stancestickers, OZ futurafelger, og to sett til, lyskit, alumellomaksling, tjukkere fett på diffen ++ blir ny motor også med uc vifte lakkerer den i marracesh farge, kommer bilder så fort jeg får den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Mye ga du for alt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå