Gå til innhold

Kjører du RC bil?

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

NA er ikke noe leiligheter på toppen der men hus ved siden av så er ikke populært med nitrobil nei...

vi har fått lov til og stå der av securitas pga at bilene ikke lager noe særlig støy og vi ikke ødelegger noe så..

zhillen: da er det bare og komme deg oppover.. igår var vi 4 stk som kjørte og alle kjørte BMW ;) 3xe30 m3 og meg med min e46 m3 gtr racecar ;)q618ns13qneodv2ngl96.jpg

motor oppsett har du? orginalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde funke det ja :) har selv bare en tamiya tt01-drift med alt av elektronikken ny og 5.5T motor, samt coilovers og alu drivverk og styring. prøvde med lipo batterier igår og fant fort ut at det blir julegave til meg i år.. kjører normalt på nihm batterier men med lipo ble den endel sprekere :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er org foreløpig, blir vel 5,5T motoren som jeg sikler mest på, eller t20t1.

Bytter til tjukkere olje på diffa og alu mellomaksling, negativ camber osv, kommer bilde når den kommer :D

Ja jeg blir med jeg, Dere for si ifra når dere skal kjøre, får bilen nesteuke regner jeg med.ca 1 time opp dit fra meg, så blir gjerne med jeg med stativ på taket med 4 ekstra hjul, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den på ebay, grisebillig!

Kjøpte stancestickers, OZ futurafelger, og to sett til, lyskit, alumellomaksling, tjukkere fett på diffen ++ blir ny motor også med uc vifte :D lakkerer den i marracesh farge, kommer bilder så fort jeg får den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...