ZhilleN Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Ca 1800 NOK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Bilder av felga jeg kjøpte til M3'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwEG Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 når det står at bilen er 190mm eller 200mm er det bredden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Jeg og en kompis kjører også litt.. Litt freestyle drifting bare. hehe. Sliter litt med å bruke opp differ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Åssen diff kjøre du med? Åssen olje bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Det er sånne ting jeg ikke har peiling på.. Det er en HBX, vi fikk billig Veldig artig å kjøre. Men vi får heldigvis byttet det hver gang det er noe trøbbel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Noen som kan være intressert i en rc bil. Er elektro hpi sprint drift utgave. Har også kjøpt hjulvinkler så det ikke blir drifting oppsett ¨på den. Merk jeg er ingen ekspert så ikke kom med for vanskelig spørsmål. Jeg trenger ett tannhjul for å få bilen i gang, men det kostet 40kr. Kjøper du den ås betiller jeg selvfølglegi det så du kan teste den! Masse deler følger med. Sølv e46 m3 karosseri. Pris 2500 med lader og batterine og hele pakka! Send meg i så fall en PM så kan jeg sende deg bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 når det står at bilen er 190mm eller 200mm er det bredden? Tror ikke det, tror det er lengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwEG Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 står at noen er 1/10 modeller er 200mm eller 190mm i bredde.. kan ikke det stemme da? : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Ja er bredden, lengden er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 nytt evo karosseri på gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Har og lyst på lys på min. Hvordan er det man gjør det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 kjøper en LED pakke i fra for eks elfun.no Jeg har 14 stk led på min bil, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Men hvordan skal de kobles opp ? Har null peiling på sånt, så en liten tegning eller forklaring hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 du får med bruksanvisning, du kobler deg inn på mottakeren hvis du har ledig strøm der, så går det bare derifra til en liten boks (??) som det går flere ledninger ut til lysene.. veldig enkelt, kanskje ikke enkelt forklart da jeg ikke klarer og tenke engang da...men du finner lett ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå