Gå til innhold

Kjører du RC bil?

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er også enig i at det er best og kjøpe nytt første gang. Det verste er jo og begynne med en motor som ikke er i topp stand. Da kan gnisten fort bli slukket.. Dette av erfaring.

\:D/

Samme her, selv om jeg har holdt koken liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere har dårlig erfaring og ja, kan være enig med dere.

Det er sikkert annerledes når man kjører i et klubbmiljø hvor man får hjelp og da spesielt av den man kjøpte bilen av.

Og de bilene vi selger er aldri ihjelskrudd, vi bytter deler hele tiden for å ha 100% strøken bil. Skikkelig seriøst dette skjønner dere :-)

Her er nok en link:

http://forum.radiostyrt.no/

Dette er et seriøst forum, let frem til gode kjøp, andres erfaringer osv.

Og en advarsel, kjøp aldri RC deler/biler på FINN.no, der er det mye lureri.

På radiostyrt går brukt nesten alltid for halv pris og det behøver ikke være mer enn en uke gammelt hvis du er heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt en ny nitrobåt.. men ikkje f... om den går uten gløding.. kan gå et par å tjue sekund etter å ha tatt av glødinga. men så stopp.. skiten har aldri sett anna en springvann til kjøling! DRITT! :evil:

Har du prøvd en ny plugg?

Kom til å tenke på.

Hvordan kjørte du inn motoren?

Var det full gass fra første stund eller rik 4-5 tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

langemann anbefalte ny plugg.. har prøvd ny plugg, å det meste.. fleire "experta" har prøvd å fyra den.. må nok innsjå at det er en mandagsmotor.. ikkje faen om den vil gå! ga den "syra" sist den var i gang! max turtall i ett halv minutt!!! så døde den!!! :lol:

Jeg har en nitro bil, akuratt samme problemet..

Ja! for alle dere som kommer til å si bytt ditt og datt, enste org. igjen på motoren er vel stempelt.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er interessert i å kjøpe en Serpent Impact M2 2WD her da?

Følger med to motorer, to karosserier(BMW E36 og Audi A4), startboks og to pappesker med dekk.

Utrolig morsom bil å kjøre! Går som et uvær :D

Jeg har kjørt den på banen på Vervenbukta. Når man får kjørt et par runder sitter bilen som støpt på asfalten. Morro når det sitter med bakhjulsdreven rc-bil! Følger med set-up verktøy også, for å justere hjulvinkler og høyde på chassiet osv. Kan følge med litt Tornado fuel også, men da tror jeg det må hentes, ikke lov å sende drivstoff i posten.

Selger bilen og alt utstyret for 2000 kroner el. bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med to motorer, to karosserier(BMW E36 og Audi A4), startboks og to pappesker med dekk.

Jeg har kjørt den på banen på Vervenbukta. Når man får kjørt et par runder sitter bilen som støpt på asfalten. Morro når det sitter med bakhjulsdreven rc-bil! Følger med set-up verktøy også, for å justere hjulvinkler og høyde på chassiet osv. Kan følge med litt Tornado fuel også, men da tror jeg det må hentes, ikke lov å sende drivstoff i posten.

Åssen motor er det i denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen motor er det i denne?

Det er en Nova Mega SX-15 MS, en Rex motor og en Nova Mega SX-15 Ev.2 med knekt råde. Alle følger med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...