Glenglen Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Da bærer det til drammen idag for å se på gutta drifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Mitt siste tilskudd, en Sakura Zero touring jeg har tilpasset drifting. Selvsagt med rett karosseri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Nytt leketøy. Axial Wraith. Har fått dilla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Min driter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Hva er poenget med de felgene? De stikker jo alt for langt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Bildene ble tatt før jeg justerte inn camber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Du må jo kjøre latterlige mengder camber for å få dekket innenfor hjulbuen. Er det hensiktsmessig, eller bare for show? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Dem er for show selvfølgelig Skal kjøpe meg ny bil snart en Tamiya VDF2 med E36 sedan karosseri, skal lage noe tøft ut av den og blir med org. Bmwfarge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faketec Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Ser det er en del som sysler med rc her. Sjekk ut Team-siden min (Obs MYE Bmw:) www.facebook.com/gsperformancerc Bilene i aksjon ser du her : https://www.facebook.com/GsPerformanceRc/posts/591445004332264 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå