Gå til innhold

Synes du at DU spiser for mye??

BMW324TDa
 Share

Anbefalte innlegg

Du har rett i det Gunnar, men brødet veier ikke mye, og salat har jeg minimalt av på burgeren uansett! ;) Fredrik har også et godt poeng, den veier 333 gram FØR steking.

Jeg har noen virkelig drøye måltider på samvittigheten opp gjennom årene, men som jeg sa på BMW CCNs forum her forleden, jeg fortrenger en god del vann i et badekar også! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det somvar morsomt var en spisekonkuranse je gså på da jeg var i USA sist.

vi snakker 40 liter majones som dumpes fra en bøtte i taket og ned i en skål 5 meter ned så det spruter til alle kanter.

så får deltakerene utdelt en sleiv hver og begynner å spise majones for harde livet ...

var også pølser, smør, og en del andre ting... det var veldig morsomt ...helt sykt å se på ... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du ikke flytte til Danmark...jeg fortrenger mer vann i et badekar i dag enn jeg gjorde da vi bodde i Norge... :roll:

Det er vel ikke bare landet man bor i som har med saken å gjøre heller, det er jo ikke uvanlig at man en eller annen gang i perioden mellom 25 og 40-45 eser ut litt, og det kan jo være tilfeldig at din periode kom etter dere flyttet til Danmark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja...om den generelt er så veldig mye fetere er jeg ikke så sikker på, men den smaker helt sikkert veldig mye bedre (mener jeg iallefall). Man spiser absolut ikke en brødskive med kun leverpostei i Danmark...her nede har brødskiven i tillegg bacon, sky, rødbeter, stekt løk, pariser agurker...og den serveres ikke uten en bayer... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg ikke jeg skal flytte til Danmark. Skulle gjerne hatt av 11kg.

Men har en viss grense å forholde meg til.. hvis jeg blir "mindre" enn dama sier hun at hun gjør det slutt! :shock: Menmen.. hun er 170-171, så jeg har bare noen knappe cm i høyden, men så er hun 54kg, så jeg har en god del å gå på når det gjelder vekt.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...jeg kunne også ha godt av å ta av noen kilo. Min bedre halvdel som forøvrig er relativt liten (164 cm) klager ikke over min høyde (184 cm), men min livvidde kunne nok med fordel ha vært litt mindre... :lol:

Det er vel ikke bare landet man bor i som har med saken å gjøre heller, det er jo ikke uvanlig at man en eller annen gang i perioden mellom 25 og 40-45 eser ut litt, og det kan jo være tilfeldig at din periode kom etter dere flyttet til Danmark?

Du har absolut et poeng der...jeg var 33 år gammel da vi flyttet til Danmark og jeg nærmer meg nå alt for hurtig de 40... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...