gsrl Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Z3 M Litt fet denne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 nice kjøring...nice bil ogsp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Sinsykt at de tørr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Hehe. Det er fra Ghostrider IV som kom for noen uker siden. Denne gangen er de ikke mus lenger, men katt.. moro. Kjører etter en motorsyklist også, han blir helt forfjamset stakkars.. hadde ikke sjanse å riste de av seg. De knuser ihvertfall GIS-filmene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Så jæævelig mørkt ut for ghostrider en stund.. når han møtte den grønne boxdelivery bilen.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Hehe. Det er fra Ghostrider IV som kom for noen uker siden. Denne gangen er de ikke mus lenger, men katt.. moro. Kjører etter en motorsyklist også, han blir helt forfjamset stakkars.. hadde ikke sjanse å riste de av seg. De knuser ihvertfall GIS-filmene! Synes denne filmen ble litt for dum. Det hele er så opplagt at det ikke skulle vært lov. Jeg tenker da på hvor de ble "stoppet" etc. Rett foran der det tilfeldigvis sto noen å filmet. Men kjøre, DET kan han! Syk kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Haha! Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 kunne ikke vært mere enig med Kjetil 320i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 synes Ghostrider er bra jeg, liker det bedre enn getaway... sykt bra kjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Dette var jo helt rått! Sinnsyk kjøring, skjønner ikke de har baller til det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Galskap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Tror jeg hadde begynt å lure litt hvis en snut-sykkel hadde begynt å kjøre etter meg på bakhjulet men..Bra kjøring da syns jeg.Får litt kikk av sånne ting jeg.Kjempegod underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 ....sjukt! Bra det ikkje går liv..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Det der var sinnsykt. Veldig bra kjøring av begge to. Deilig å se bimmer'n legge seg ut i svingene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå