Evopower Skrevet November 23, 2005 Skrevet November 23, 2005 Det er vel umulig å sette i en bmw rekkesekser baki en boble, men hvis du har en vinkelsliper bør det vel gå greit. Bort med torpedoveggen og ramm inn motoren på nytt. Vil ikke bli godkjent da, men som lekebil/jordebil hadde det vært råstilig! Likte tanken på boblemotor i en BMW jeg... Tenk dere en nydelig E39 Touring med 18" hjul og M5 styling, helt til den starter opp den luftavkjøte boxermotoren.. hehe..
///MoePower Skrevet November 24, 2005 Skrevet November 24, 2005 Kommer til å se ut som bobla er gravid men.Vet de har puttet ford v6 i boble,og de måtte bygge ut panser(bagasjelokket) litt. Jeg har en ford granada V6 motor på 2,3 liter og 115hk ettertenning kan kjøpe i så fall Eneste e at det e automat og at automatkassa ikkje funke på toppen av det hele.....
sindre21 Skrevet November 25, 2005 Skrevet November 25, 2005 er noen som har satt impreza turbo mototr i boble.det mest går vel bare man ikke gir opp.
P.I.B Skrevet November 25, 2005 Skrevet November 25, 2005 Vi prøvde å sette i en Golf Dieselmotor i en boble. Ble litt for mye jobb desverre så bobla ble fraktet til høggeriet til slutt..
BMWE34 Skrevet November 25, 2005 Skrevet November 25, 2005 Ford V6 ere passer direkte inn på gammle caravelle bakstilling (girkasse) som igjen blir brukt i boblene i bilcross.
Maxxsonics Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 sier bare prøv jeg!! ikkno er umulig!! lag prosjekt tråd om det da! bobla blir kanskje se'n ut som ei boble på anabole steroider men... du har en tøff tanke! PRØv vær så snill å prøv! hehe
325 E36 Cab Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 Jeg så en Boble med en V6 Ford motor på 2.9L som kjørte bilcross. Den gikk stygg fort!!! ER det lov???? I bilcross er det vel ikke lov og ha flere anntall sylindre enn det bilen er levert med., Og boble er vel ikke lever org med 6èr
Kildal- Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 vet det er en her oppe som har en boble med en porsche 911 motor i, men vet ikke om den er regga da:P har hørt rykter om at det kostet rundt 1 million og bygge saken så vis du har penger og masse mot får du helt sikkert til dette
P.I.B Skrevet Mars 16, 2006 Skrevet Mars 16, 2006 Krympe prosjekt av boble er mye morsommere Se her : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1994&highlight=
jon_79 Skrevet Mars 17, 2006 Skrevet Mars 17, 2006 Vil vel anbefale deg å glemme hele greia. Om du skal bygge om til annen motor i bobla, så hold deg til bokser eller rekke firer, eventuelt en V6 (i værste fall). Subarumotorene er jo bokser firere så det er jo enklere jobb i den grad noe slik kan karakteriseres som enkelt. Vekt er også et viktig poeng her.
TBG.E30 Skrevet Mars 17, 2006 Skrevet Mars 17, 2006 Jeg antar at det er en gammel boble du snakker om og ikke nye typen med motor og trekkhjulene forran. Disse hadde jeg heller putta en Audi s4 motor inn i.) Eldere bobler er jo Porsche 911 motorene idielle å trykke inn. Når jeg og en kompis byggde cross boble for en del år siden, trøkte vi inn en 2,4 liters Transporter motor fra midten av 80-tallet. Med dobble gassere på den hadde man rundt 170-180 hk i bobla (samt isrally-dekk). Det også fungerte veldig bra. (Fraråder folk å prøve isdekk på vanlig vei, da det føles som om alle hjulene er løse.) :whoa:
Hügel Skrevet Mars 17, 2006 Skrevet Mars 17, 2006 Ford V6 ere passer direkte inn på gammle caravelle bakstilling (girkasse) som igjen blir brukt i boblene i bilcross. Det stemmer ikke....må nok til med en adapterplate forå få dette til. Den er svindyr!
Hylland Skrevet Mars 18, 2006 Skrevet Mars 18, 2006 Prøv då... Det blir dritkult.. DU har nåke ingen andre har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå