Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blå eller lilla trur i d va... kan spør han Ketil om han har nokken bra bilda eller nokka slik av na biln når i møte han.... Men ka me na E30`n ho Kine hadde? Har ho solgt den eller? Den hadde jo hvit perlemor...

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Blå eller lilla trur i d va... kan spør han Ketil om han har nokken bra bilda eller nokka slik av na biln når i møte han....

Hadde vært konge med bilder...:D

Skrevet

Jeg syns også det ser for jævlig ut, mye finere med de originalsota baklyktene. Dette minnet om noe russisk eller '84 Audi 80cc eller noe fryktelig!

Hvem har spurt om min mening? Ingen, men kunne ikke dy meg :lol:

• 4 weeks later...
Skrevet

Litt annen info jeg har gjort.

Bilen er senket 60/40 og har Gule Koni Justerbare (bak er byttet til noe for et par mnd siden.

50% short-shift er installert.

M-tech gir kule og ratt.

(M3 e30 Evo3 ratt er bestilt)

Skifte ut det blåe intriøret som var i den, med et svart ett fra en IS.

Skrevet

Ontopic: Blir bra detta Jossi! Kjøpt litt anlegg av Lars Ove jeg og nå =) Pioneer P7700 cd speller og Hertz HSK 165, kommer mer =)

Ja det blå interiøret er HELT FOR JÆVLIG hehe for å si det rett ut, svart er snadder :) Vet du om sport evo rattet passer på org rattnav? Keen på det rattet selv, sabla stilig det ass... Blir sommerfelger på meg til våren og, faen gleder meg ass :twisted:

Jeg følger med her :!::D

Offtopic:

hei. pen bil.

Kan jeg spørre hvor du kjøpte brock B1 felgene? nettside? :)

har du noen pris?

Du kan jo ta en titt på www.styling-tech.no :) Tror de er rimeligst på B1, vetke om mange andre som selger det heller... B1 er mye felg for penga ass, er ikke noe spesielt dyre :wink:

Du som har regga deg i E30klubben som tassen eller? :wink:

Skrevet
hei. pen bil.

Kan jeg spørre hvor du kjøpte brock B1 felgene? nettside? :)

har du noen pris?

Du kan jo ta en titt på www.styling-tech.no :) Tror de er rimeligst på B1, vetke om mange andre som selger det heller... B1 er mye felg for penga ass, er ikke noe spesielt dyre :wink:

Du som har regga deg i E30klubben som tassen eller? :wink:

hehe, joa :) T.A.S gikk ikke :?

Får muligens en E30 320i til helga/neste helg hvis forden går i løpet av denne uka :)

trenger nok noen tips ang E30 på det forumet, så jeg måtte regge meg der :)

takk for link. E30 med Brock B1 blir aldri feil. sinnsykt tøffe felger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...