Runar-CSi Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 Blå eller lilla trur i d va... kan spør han Ketil om han har nokken bra bilda eller nokka slik av na biln når i møte han.... Men ka me na E30`n ho Kine hadde? Har ho solgt den eller? Den hadde jo hvit perlemor...
Kjell Rune Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 den e solkt ja. den hadde jo sølv liksom den og såg no ikke sinnsykt digg ut da akk. kan og vær nåkka med dama d da.
DotTk Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Skrevet Desember 22, 2005 Blå eller lilla trur i d va... kan spør han Ketil om han har nokken bra bilda eller nokka slik av na biln når i møte han.... Hadde vært konge med bilder...
DotTk Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Skrevet Desember 29, 2005 Monterte kvite blinkers og nye baklykter her en dag. ikke så veldig ren bil men...:
Kristov Skrevet Desember 29, 2005 Skrevet Desember 29, 2005 Jeg synes det der så helt for jævlig ut spør du meg.. hehe..
stian329 Skrevet Desember 29, 2005 Skrevet Desember 29, 2005 Jeg syns også det ser for jævlig ut, mye finere med de originalsota baklyktene. Dette minnet om noe russisk eller '84 Audi 80cc eller noe fryktelig! Hvem har spurt om min mening? Ingen, men kunne ikke dy meg
Bmw-Racer Skrevet Desember 29, 2005 Skrevet Desember 29, 2005 Lyktene er helt RÅE Hadde slike lykter på min e30 cab.
DotTk Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Skrevet Januar 24, 2006 Litt annen info jeg har gjort. Bilen er senket 60/40 og har Gule Koni Justerbare (bak er byttet til noe for et par mnd siden. 50% short-shift er installert. M-tech gir kule og ratt. (M3 e30 Evo3 ratt er bestilt) Skifte ut det blåe intriøret som var i den, med et svart ett fra en IS.
Saltkjelen Skrevet Januar 24, 2006 Skrevet Januar 24, 2006 hei. pen bil. Kan jeg spørre hvor du kjøpte brock B1 felgene? nettside? har du noen pris?
Espen|3k Skrevet Januar 24, 2006 Skrevet Januar 24, 2006 Ontopic: Blir bra detta Jossi! Kjøpt litt anlegg av Lars Ove jeg og nå =) Pioneer P7700 cd speller og Hertz HSK 165, kommer mer =) Ja det blå interiøret er HELT FOR JÆVLIG hehe for å si det rett ut, svart er snadder Vet du om sport evo rattet passer på org rattnav? Keen på det rattet selv, sabla stilig det ass... Blir sommerfelger på meg til våren og, faen gleder meg ass Jeg følger med her Offtopic: hei. pen bil.Kan jeg spørre hvor du kjøpte brock B1 felgene? nettside? har du noen pris? Du kan jo ta en titt på www.styling-tech.no Tror de er rimeligst på B1, vetke om mange andre som selger det heller... B1 er mye felg for penga ass, er ikke noe spesielt dyre Du som har regga deg i E30klubben som tassen eller?
eriklepe Skrevet Januar 24, 2006 Skrevet Januar 24, 2006 humm humm hvor kjøpte du, og hva gav du for disse lyktene?
Saltkjelen Skrevet Januar 24, 2006 Skrevet Januar 24, 2006 hei. pen bil.Kan jeg spørre hvor du kjøpte brock B1 felgene? nettside? har du noen pris? Du kan jo ta en titt på www.styling-tech.no Tror de er rimeligst på B1, vetke om mange andre som selger det heller... B1 er mye felg for penga ass, er ikke noe spesielt dyre Du som har regga deg i E30klubben som tassen eller? hehe, joa T.A.S gikk ikke Får muligens en E30 320i til helga/neste helg hvis forden går i løpet av denne uka trenger nok noen tips ang E30 på det forumet, så jeg måtte regge meg der takk for link. E30 med Brock B1 blir aldri feil. sinnsykt tøffe felger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå