Custom Edition Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 når 535d ble testet på Top Gear ble 0-100km/h oppført til 6,1sek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Da har vi fått oss ny bil, en 2000 mod 523i A Executive, Orientblå met. En meget fin bil med omtrent alt utstyr! TV, navi, tlf, el.sportsseter, M-understell, M-ratt(multifunksjonsratt), takluke i glass, Steptronic osv. osv... Jeg stortrives i bilen og er kjempefornøyd med den! Det samme gjør fruen Bilen er helt fantastisk å kjøre synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Grattis med bimmer. Hilsen nordlending. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Gratulerer med bil. E39 er den peneste BMW'en av dem alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Grattis, du blir nok til å ha denne bilen lenge også tipper jeg Hadde en 97 520 med 215tusen på telleren da jeg solgte den uten noen feil på mine 40tusen kjørte kilometer bortsett fravanlige slitedeler da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Gratulerer! Det er en skikkelig bil du har skaffet deg! ta godt vare på den og du vil ha glede av den lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Er storfornøyd med min E39.Eneste som er gjort de 10mnd eg har hatt den er skiftet bremsklosser, og luftbelger til aut. nivåregulering. Virker på meg som desse luftbelgene har en ca levetid på 5 år, da gummien på begge var råtten(sprekker og lekasje). Masse elekrtiske duppeditter, som har fungert prikkfritt luftbelgen er den dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Fornuftig valg Har hatt min E39 523iA Steptronic siden januar i år og jeg gleder meg hver gang jeg skal ut å kjøre. Har ikke hatt noen store problemer. Eneste negative må være at vannpumpa gikk, er visst en kjent feil på disse bilene. Kan ikke komme på noe negativt her jeg sitter. Noen mener at 523iA blit litt slapp og heller ville ha gått for en 528. Du får nesten bare teste dette. Jeg synes nå de 170 hestene i 523 er mer enn nok. etter facelift, dvs 2001++ er jo 520ien 170 hk og. synst det er bra eg, er det eg vurderer nå, 02.mod 2,2 m-optic 170hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 når 535d ble testet på Top Gear ble 0-100km/h oppført til 6,1sek ..gjekk den såpass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Er storfornøyd med min E39.Eneste som er gjort de 10mnd eg har hatt den er skiftet bremsklosser, og luftbelger til aut. nivåregulering. Virker på meg som desse luftbelgene har en ca levetid på 5 år, da gummien på begge var råtten(sprekker og lekasje). Masse elekrtiske duppeditter, som har fungert prikkfritt luftbelgen er den dyr? Belgene kostet vel ca 3600 pr.stk. Betalte totalt ca 9800,- for deler og arbeid.(skiftet begge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Kanskje vi kunne få noen bilder av bilen, Øyvind? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ja det må vel kunne gjøres. Men hvordan legger man inn bilder her Går jo ikke an å få opprettet et brukergalleri...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 E39 er en nydelig bil, hatt en slik selv, men da med feil motor (min mening) Orientblå er også en lekker farge, så den kombinasjonen er uslåelig!!! (hadde det på en E36 cab) Håper du blir fornøyd med bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå