oddis Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 442,5hk / 588Nm @ 0,6 bar overtrykk. Effektkurve: Momentkurve: Det verste av alt er at bilen skremmer livskiten av oss selv på 0,6 bar.. Får man denne i en Roto-test til sommeren blir det om det ikke flyr drivverk - flyvende hestekrefter. Hadde lett blåst et godt stykke over 500 idag, hadde det ikke vært for lite traction. Har som sagt endel filmsnutter, så jeg skal prøve å legge de ut i løpet av morgendagen. Nå er jeg altfor speeda på kullos, romling, s38 og cola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Ble da ikke så værst dette! Er det hjul hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Er motor hk dette.Men mtp at det er ca 7.1:1 i komp,og at det er en liten turbo,så syns jeg tallene er bra jeg. Er ikke meningen dette skal bli en dyno-queen uansett.Denne er skapt for å brukes/tynes. Er sikkert mer å hente med noen som har peiling på å mappe da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 synes det ble bra jeg, hvilket sprut kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 ok. bilen er sikkert artig nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Megasquirt som sitter på denne nå. Vil nok tro at det holder med de kreftene som er der nå,og at bremsen er sjåføren i første omgang. Bremsene er vel også en brems,forstå det den som kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Hehe. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Grattis med fine tall!! Dette holder leeeeeenge i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Grattis med pene tall ja... Holder nok i masse hvis det der;) Men mye vil ha mer etter hvert:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Kva bilen skal bli brukt til da? Standard rævkjøring? Drifting? evt nokke anna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Nå har jeg lasta opp noen filmsnutter fra bremsebenken. http://video.google.com/videoplay?docid ... 2078&hl=en http://video.google.com/videoplay?docid ... 5260&hl=en http://video.google.com/videoplay?docid ... 0140&hl=en http://video.google.com/videoplay?docid ... 5928&hl=en Bikkja som flyr rundt på noen bilder er den mest uredde jeg har sett. Ligger omtrent rolig på golvet og ser dumt på oss da bilen drar fullt turtall.. Farlig uredd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Bilen vil bli brukt til det som jeg får tilgang til,dvs banetreff av div art,og muligens litt med røde teip lapper utstedt av BT. Litt isbane er vel også planen. Litt morro med film også syns jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Rå sleeper! Kan nesten garantere at den har en HELT annen effekt i 2010. Man går lei av effekten nesten uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Effekten er jo på rundt 497(teoretisk)hk nå da,mtp at WG`n har laveste trykk på 0.8bar. Skal også sies at denne benken er utrolig streng,og at jeg ved mange andre benker sikkert ville fått litt mer hk enn hva jeg har her. Motoren vil etterhvert bli kjørt på det denna turbo`n klarer(ca 550hk),så vil økonomien og sjåførferdigheter avgjøre når det blir mer krutt. Bilen er ihvertfall vannvittig kvikk nå,og krever absolutt sin man for å manøvreres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Ser ut som at du har noen bra "knekk" i røra dine inn på IC og den nest siste inn på innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå