336mik Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Hva har så skjedd: Motoren er sendt til prepping,og vil få innsatt o-ringer. Motoren vil også bli sammensatt(topp/blokk/veiv),før jeg får den igjen. Avtagbar front er ferdig,og jeg driver stort sett med å shiner opp resten av motordelene litt. Fant et par små sprekker/hull i grenrøret som jeg fiksa opp,og har sandblåst det får å sjekke over om det var noe mer hull jeg hadde oversett,men det ser bra ut nå. Bruker vel kanskje resten av påsken til å vaske over,og gjøre klar litt deler til jeg får igjen motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Her er den nye mekanikker`n jeg har anskaffet. I god ånd(og håp om en oppvekst med sunne interesser),har enkelte rekvisitter blitt tilføyd.1 time og 15 minutter gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Gratulerer med ny "mekaniker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Gratulerer så masse med ny "mekaniker" hehe! du får oppdra han bra med masse skruing, og lerekjøring;) blir ikkje lenge til moped å firhjuling står i tunet tenker eg;) masse Lykke til:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Takker så masse. Er vel bare å begynne å se seg rundt etter alle mulige motoriserte ting i micro-størrelse nå. Som en god far bør,så skal han vernes så godt det lar seg gjøre mot fotball,og lære han at idrett lukter svette,og at sport lukter eksos Han (Brage) ble født kl 12.15 den 9.april(3 uker for tidlig),men er frisk og rask Han kommer nok til å gjøre sin stolte pappa enda stoltere etterhvert som tiden går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Grattis med ny "mekaniker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Gratulerer med sjefsmekaniker! ja det er viktig å gi dem verktøy før idretten tar dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Nice med ny mekaniker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Nice med ny mekaniker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Hehe konge med en ekstra mekaniker. To hjerner tenker jo litt anderledes, en ett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Og nå har`n jo fått litt skikkelig tøy også. Genser`n som knuser en stolt fars hjerte(strikket av mamma`n til simen e30 her på forumet): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Gratulerer! Uhyre viktig at du lærer han og skru tidlig, du vet aldri når du kommer til og trenge en med små hender som kommer til de merkligste stedene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen e30 Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 kul type han brage ass:) hen lager jo lyder som en e30 turbo alt også god start:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 gratulerer så mye !! håper han blir en bmw mekaniker lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 hahahahahahaXD hvem kommer på å ta med en skiftenøkkel på sykehusetXD grattulerer så mye og foresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå