Morty999 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 kjør uten isteden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 er jo greit å ha noe som fjører bitte litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Kjøpte hardy'n på revshift.com men ser at dem har hatt på schmiedmann også. Slik ser den gamle hardy'n ut ,den hadde en liten sprekk i gummi'n når jeg bytta den siste medbringer'n. Tror ikke den hadde tålt 2 skikkelige pådrag til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Lovte bilder av de gamle medbringerne også..den ene av dem ble bytta i starten av oktober,og har vel bare gått på kald/bløt asfalt og med ishjul på snøføre..for mye feste bak på denna gamle bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Da er upgradene som var planlagt for denne gang unnagjort. 188 diffen er bytta ut med 210 diff , forsterket hardy instalert , steering quickneer instalert , ble 2 og en kvart runde lock til lock (litt tung på styring og skikkelig gokart) og orginalt ///M innsug ble satt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 Selges etter 1 august. Eu godkjent til august 2015. 120000kr ,evt innbytte i bane/driftebil ,banesykkel (min 600) eller bmw med 6 eller 12 sylindre. Ingen testpiloter(10k depositum) eller andre blakke folk. En del deler,dekk og felger kan medfølge. Pm ved spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Nedsatt pris,100000kr grunnet flytting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shs Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Står her fortsatt..prisen reduseres betraktlig grunnet ulyd i motor,noe rakkling som muligens er rådebank..60000 innen fredag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 Siden jeg fortsatt har denne gamle bilen i behold,syns jeg tiden var inne for å få meg et eget verksted. Dette rommet er på snaue 25m2, og er i kjelleren på huset mitt,og man kan derfor fyre mye der uten at man har følelsen av at man kaster penger ut av vinduet. Skal bli godt å ha et eget sted å stå i fiks litt bil. Kommer mer når tiden er inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 får følger med her hvis trådstarter har planer om å starte opp prosjekt tråden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå