B.E.E. Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 De felgene er veldig pene på E-30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Enig! Liker ikke BBS RS hvertfall...helt flate uten kant og eiker som ser ut som greiner. Tror det er RS modellen heter. Disse var det mye mer futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 Arbeids lysta var stigende forrige mandag.Men Tirsdag våknet jeg til 30 cm snø,så da sank den litt.Men håper det ikke er altfor lenge til jeg tar et tak nå.Fikk dessverre ikke med senter kopper,men det er ikke verdens undergang.Syns de er fine uten også.Er forresten 17" med 20 i innpress,så de skal vel bygge fint også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Enig! Liker ikke BBS RS hvertfall...helt flate uten kant og eiker som ser ut som greiner. Tror det er RS modellen heter.Disse var det mye mer futt i Hm...du får da bbs rs med kant til e30 også En sko er ikke en sko...er det ikke det man sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Enig! Liker ikke BBS RS hvertfall...helt flate uten kant og eiker som ser ut som greiner. Tror det er RS modellen heter.Disse var det mye mer futt i Hm...du får da bbs rs med kant til e30 også En sko er ikke en sko...er det ikke det man sier.. ' Fytti de hadde gjort seg på hvilken som helst bil er det disse som står på din? Heldiggrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Hmm, har muligens foretatt en total skivebom med tanke på felgmodell her ja. Mener slike som Dr_S har på den grønne ISbilen. Er nok ikke RS den modellen heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Hmm, har muligens foretatt en total skivebom med tanke på felgmodell her ja. Mener slike som Dr_S har på den grønne ISbilen.Er nok ikke RS den modellen heter? Nok OT gjerne...Vet hvilke BBS felger du mener, er ikke Rs iallefall.. Er heller ikke min favoritt.. men hjelper nok på at de heter BBS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Hmm, har muligens foretatt en total skivebom med tanke på felgmodell her ja. Mener slike som Dr_S har på den grønne ISbilen.Er nok ikke RS den modellen heter? Thomas' felger heter BBS RC Nok offtopic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 Lysten er tilbake.Litt synd jeg ikke har tid denna uka,men får mye tid en stund framover nå.Alt takket være en audi-kompiss som lette etter audi filmer på nett,og fikk sett et glimt av min bil på våler banen,som han sa ifra til meg om. Filmen er her: http://video.google.com/videoplay?docid ... ay+22+2004 Ca 12.30 ut i filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Savnet ikke OZzzt mindre etter å ha sett starten av den filmen (han med S2 gikk bort i en bil-ulykke på jobb samme året som den filmen ble lagd) Kul lyd av den bilen din da! Stå på å få den sammen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 hehe må vær kuleste lyden d da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 heh, satt å så på filmen å venta på en E34:P glemte meg av jeg.. satt bare å tenkte M5.. men så hørte jeg jo bare ei vanvittig hyling nice!! håper du for sikkelig arbeidslyst å for skrudd sammen bilen igjen da! syns du har vært flink så langt, jævlig trist med det som skjedde ja lykke til og hold oss oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 Siden lysten kom tilbake,så har jeg gått til innkjøp av en "ny" topp.Denne kjøpte jeg av "bmwandreas" på ppf.Toppen er nyoverhalt,og ser helt grei ut,og ble ikke altfor dyr heller.Gleder meg litt til å begynne på igjen nå,og håper at skuffelsen ikke blir for stor når jeg får opp motoren,og ser hva og hvor mye som er skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Det er bra du har begynnt igjen håper bare alt går bra når du demontere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2006 Da har jeg fått tatt opp litt av motoren,og som jeg tenkte,så er det en ventil som er ødelagt(knekt)Har dessverre ikke fått løftet av toppen enda,men håper på å fåmgjort dette de nærmeste dagene. Har heller ikke tilgang på kamera om dagen,men skal prøve å få tatt bilder av hva som har skjedd fortest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå