Maxxsonics Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 nå kommer endelig snøen igjen da folkens! noen som har vært utpå å prøvd føret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Ja hadde nå snøen tatt turen til Haugesund, så skulle jeg gjerne ha testet føret...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet November 26, 2005 Forfatter Share Skrevet November 26, 2005 jeg var ute idag.. fy faen så glatt!! kjempe artig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Håper bare det kommer enda mere snø, slik at jeg får testet snøscootern min Var å kjøpte meg en 2003 Ski-doo MXZ 800 Rev her om dagen.. Rundt en 140-145 HK på ca 200 kg.. Det blir så morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 kjempeartig å kjøre ja men det er ikke så artig uten garasje: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 ahh, snø er kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 1 cm snø på plenen her, men skulle ønske det ikke var snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Ingen snø i trondheim enda hvertfall, men bakken er hvit av frost utenfor huset.. Så den er vel like om hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 ...ikkje snø på vestlandet heller.....og det samme kan det vere med heile snøen! Ventar berre på båt og cab sessong eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Snø er oppskrytt.. Kunne godt tenkt meg en snøfri vinter. Men litt moro å sladde litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 blir gøy med snø i oslo ja.. kø,kaos og en masse folk som er utpå glatta tilsynelatende for første gang. vinteren 97 "møtte" jeg en dame i ca70km/t i en krapp sving på stålisen. hun hadde nye vinterdekk som hun da påstod ikke hadde virka..og jeg måtte ta taxi hjem.. kjør etter forholdene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 blir gøy med snø i oslo ja.. kø,kaos og en masse folk som er utpå glatta tilsynelatende for første gang. vinteren 97 "møtte" jeg en dame i ca70km/t i en krapp sving på stålisen. hun hadde nye vinterdekk som hun da påstod ikke hadde virka..og jeg måtte ta taxi hjem.. kjør etter forholdene Da har hu vel ikke vært på glattkjøring når hun tok førerkortet akkurat... (mulig det ikke var glattkjøring på den tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 det var nok ikke det.... I oslo er Snøen litt terror ... På frogner er det umulig å parkere en lav bil på vinteren... for parkeringsplassene er altid fulle av snø. ikke faen om jeg parkerer der mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 kjempeartig å kjøre ja men det er ikke så artig uten garasje: Hehehe "litt" snø hos deg ja..nei her på vestlandet er det ingen snø enda men bare jævli kaldt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Dette bildet er vel ikke fra i vinter? Har det kommet så mye snø altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå